کد خبر: ۲۹۰۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶

برتری راه‌آهن برابر پرسپولیس در نیمه اول

شاگردان فرهاد کاظمی موفق شدند در نیمه نخست دیدارشان با پرسپولیس، این تیم را با یک گل شکست دهند.
آفتاب‌‌نیوز : نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر راه‌آهنی ها به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار و همان ابتدای بازی، دو تیم با انگیزه به سمت دروازه یکدیگر حمله کردند و یک بار بنگر در همان دقایق نخست می‌توانست دروازه راه‌آهن را باز کند که ضربه او را مدافع راه‌آهن بلوکه کرد و یک بار هم شوت بهادر عبدی در دقیقه پنجم می‌رفت دروازه پرسپولیس را باز کند که با برخورد به مدافع پرسپولیس راهی کرنر شد.

در ادامه و در دقیقه 14 نیز شوت امین منوچهری در داخل محوطه جریمه پرسپولیس می‌توانست راه‌آهنی ها را صاحب گل کند اما شوت او با اختلافی اندک راهی اوت شد.

در اواسط نیمه اول بازی از تب و تاب اولیه‌اش دور شد و دو تیم سعی کردند تا با تسلط بر توپ و پاس‌های متعدد به دنبال ایجاد فضا در دفاع حریف باشند و به همین روش پرسپولیسی‌ها در دقیقه 30 صاحب فرصت مناسبی شدند که محمد نوری با یک شوت از پشت محوطه جریمه پرسپولیس تلاش کرد تیمش را به گل برساند اما توپ او از کنار دروازه راه‌آهن راهی اوت شد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 38 روی خطایی که بابک حاتمی روی میلاد محمدی انجام داد، یک ضربه ایستگاهی به سود راه‌آهنی ها اعلام شد که این توپ را رامین رضاییان وارد دروازه پرسپولیس کرد تا حساب کار یک بر صفر شود. نکته جالب در این گل این بود که توپ دقیقا از بین مدافعان پرسپولیس گذشت و وارد دروازه شد.

در اواخر این دیدار و در دقیقه 41 درحالی که مهدی طارمی می رفت تا با دروازه‌بان راه‌آهن تک به تک شود، توسط ابراهیم کریمی در پشت محوطه جریمه راه‌آهن سرنگون شد که این مسئله با اخراج این بازیکن همراه شد و راه‌آهن 10 نفره شد تا شاگردان فرهاد کاظمی کار سختی را تا پایان نیمه نخست پیش روی داشته باشند. پس از 10 نفره شدن راه آهنی ها پرسپولیسی‌ها تلاش زیادی کردند تا نتیجه بازی را تغییر دهند اما در نهایت تن به شکست یک بر صفر در پایان نیمه نخست دادند.

ترکیب پرسپولیس: مسعود همامی، بابک حاتمی، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، محمد نوری، امید عالیشاه، مهدی طارمی و رضا خالقی‌فر.

ترکیب راه‌آهن: ایگور نزیج، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی،‌ بهادر عبدی، امین منوچهری، مهرداد محمدی، میلادی محمدی، رامین رضائیان، سیامک کوهنورد، عباس محمدرضایی و عادل کلاه کج.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین