کد خبر: ۲۹۰۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

قلعه‌نویی: به اشتباهات فردی باختیم/ اینگونه پیروزی شایسته خوزستان نیست!

سرمربی تیم فوتبال استقلال: ینگونه پیروزی شایسته فولاد و خوزستان نیست، آیا لیرز انداختن و فحاشی تاکتیک فوتبال خوزستان است؟!
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: شهادت ماموران نیروی انتظامی را تسلیت می گویم. از طرفی نیز به تیم مذاکره کننده گروه 5+1 تبریک میگویم برای موفقیتی که برای کشور بدست آوردند.

وی گفت: در مورد این بازی لازم است بگویم در ابتدا این پیروزی را به شخص آقای دهکردی و اسکوچیچ تبریک می گویم اما این را هم اضافه می کنم که این گونه بردن شایسته فوتبال خوزستان نیست. 
 
سرمربی تیم استقلال تهران افزود: 90 دقیقه فحاشی به ما، آن هم در خوزستان برای من تعجب آور بود. من در فوتبال خوزستان مربیگری کرده ام و نوع اخلاق تماشاگر خوزستان را می دانم؛ این شخصیت واقعی خوزستانی ها نبود که به ما این گونه فحاشی ناموسی کنند. می گویند جو ورزشگاه امنیتی است که این به ما چه مربوط است؟ آیا لیزر انداختن، فحاشی ناموسی و حاشیه سازی در بازی، تاکتیک جدید فوتبال خوزستان شده است؟ 
 
قلعه نویی خاطر نشان کرد: در مورد این دیدار باید بگویم تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول فولاد ما خوب بودیم اما اشتباهات فردی که در تیم ما سریالی شده است، باعث شکست مان شد. 
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا از میلاد نوری در این بازی استفاده کردید؟ گفت: علت استفاده از نوری تهاجمی تر کردن بازی بود که موفق هم بودیم. 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم استقلال تهران عنوان کرد: در کل می توانم بگویم مالکیت توپ در نیمه دوم با فولادی ها بود و ما هم از موقعیت های به دست آمده استفاده نکردیم. گل دوم فولاد هم روی اشتباهات فردی ما رقم خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین