کد خبر: ۲۹۰۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

آغاز راستی آزمایی مدارک مشمولین غایب از امروز/ تشدید محدودیت‌های غایبین

جانشین رئیس وظیفه عمومی نیروی انتظامی از آغاز راستی آزمایی مدارک ارسالی مشمولین غایب خبر داد و گفت: ارسال پیامک به این افراد طی چند روز آینده انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : جانشین رئیس وظیفه عمومی نیروی انتظامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام خرید جریمه مشمولان غایب با بیش از 8 سال غیبت در تاریخ 29 اسفند سال 93 به اتمام رسید و بیش از 280 هزار نفر جهت ثبت نام اقدام کردند که این تعداد در واقع توسط وظیفه عمومی و ستاد کل نیز پیش بینی شده بود و انتظار ما ثبت نام یک میلیون نفر نبود.

وی با افزود: تعداد مشمولین غایبی که تا کنون ثبت نام نکرده‌اند، اعلام می‌شود و ممکن است به زودی ثبت نام جهت خرید جریمه انجام گیرد.

سردار کریمی از آغاز راستی آزمایی مدارک مشمولان ثبت نام شده جهت خرید جریمه از امروز، خبر داد و گفت: بخشنامه و نحوه کار به سازمان‌های مربوطه اعلام شده و پس از تکمیل اقدامات، پیامکی برای ثبت نام شدگان ارسال می‌شود که محل مراجعه و میزان جریمه برای آن‌ها در این پیامک تعیین شده است.

جانشین رئیس وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه ممکن است طی امروز یا فردا نیز این پیامک برای ثبت نام شدگان ارسال شود، بیان داشت: 25 درصد ثبت نام شده‌ها برای خرید جریمه غیبت تحصیل کرده و دارای مدرک دیپلم به بالا هستند.

تشدید محرومیت و محدودیت‌های مشمولان غایب

سردار کریمی با بیان اینکه وقتی راهکارهای قانونی برای تعیین تکلیف خدمت سربازی مشخص شود و مشمولان در این رابطه اقدام نکنند، محرومیت‌ها و محدودیت‌های آغاز می‌شود، گفت: بر اساس زیر ساخت‌های لازم که در سال گذشته ایجاد شد، تشدید محرومیت و محدودیت‌های اجتماعی برای این افراد لحاظ خواهد شد و ما ماده 10 قانون را در این رابطه اعمال می‌کنیم.

جانشین رئیس وظیفه عمومی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: ثبت نام شده‌های خرید جریمه غیبت به هیچ عنوان مراجعه‌ای به سازمان وظیفه عمومی نداشته و منتظر دریافت پیامک باشند، چرا که شیوه و نحوه پرداخت از این طریق به آن‌ها اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین