کد خبر: ۲۹۰۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵

سلطانی فر: 94، سال رونق گردشگری ایران است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سال 1394 رونق بیشتر گردشگری و حضور گسترده تر گردشگران خارجی در ایران را شاهد خواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر در دیدار نوروزی با کارکنان و مدیران سازمان میراث فرهنگی اظهار کرد: با توجه به خبر مسرت بخش پیروزی بزرگ ملت ایران در احقاق حقوق هسته ای خود و تفاهم هسته ای انجام شده با قدرتهای بزرگ در طلیعه سال جدید، می توان سالی پر تحرک در حوزه گردشگری خارجی در ایران را پیش بینی کرد.

وی افزود: با شروع لغو تحریم های ناعادلانه، غیرقانونی و ظالمانه بین المللی علیه ایران، سالی پرکار در حوزه گردشگری را پیش رو خواهیم داشت.

سلطانی فر اضافه کرد: بدون تردید لغو تحریم ها منجر به توسعه سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری ایران می شود و به موازات آن زمینه حضور پر رونق تر گردشگران خارجی در کشورمان فراهم خواهد شد، از این رو همکاران رده های مختلف ستادی و استانی سازمان باید تلاش مضاعفی برای ارایه خدمت و انجام وظایف میزبانی گردشگران داشته باشند.

بر اساس گزارش سازمان میراث فرهنگی، وی با اشاره به فعالیت شبانه روزی 500 هزار نوروزبان بی نوروز در تعطیلات نوروز امسال گفت: همکاران پر تلاش 18 دستگاه عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در تمام این روزها به خدمتگزاری به مردم خوب و مومن ایران اسلامی مشغول بودند و ما هم در تمامی این ایام از نزدیک در خدمت این جمع پر تلاش بودیم.

معاون رییس جمهوری با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اظهار کرد: امیدوارم در این سال شاهد همکاری و مشارکت فعالانه مردم در حیطه های مختلف فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی کشور باشیم، چرا که در سایه تدابیر دولت تدبیر و امید و با توجه به خبرهای نوید بخش طلیعه سال جدید، سالی توام با رونق اقتصادی، اجتماعی و همکاری های بین المللی را شاهد خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین