کد خبر: ۲۹۰۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳

نژادفلاح: به درخشان اولتیماتوم ندادم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس می‌گوید جلسه‌اش با درخشان برای مرور برنامه‌های روز چهارشنبه و بازی برابر النصر بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : محمد حسین نژاد فلاح پس از جلسه با حمید درخشان درباره این جلسه اظهار کرد:‌ امروز درباره بازی روز چهارشنبه صحبت کردیم. این بازی برای ما خیلی مهم است زیرا در صورت کسب پیروزی صعودمان از گروه قطعی خواهد شد.

وی در واکنش به خبر مذاکره با برانکو ایوانکوویچ اظهار کرد: من این خبرها را تائید نمی‌کنم. همانطور که گفتم بحث اصلی جلسه امروز ما بازی روز چهارشنبه پرسپولیس مقابل النصر بود. ما درباره نقاط ضعف و قوت و همین طور مشکلات صحبت کردیم.

در ادامه خبرنگاری خطاب به نژادفلاح گفت آیا درست است از تاریخ 6 فروردین به خاطر اختلاف نظر با وزیر ورزش قهر کردید و به باشگاه نیامدید که نژادفلاح گفت: من این موضوع را نیز تائید نمی‌کنم. من هم سر تمرین رفتم و هم در باشگاه حضور داشتم البته وقتی در روزهای عید باشگاه آمدم و دیدم که کسی به سراغم نمی آید وقتم را طوری تنظیم کردم که به کارهای دیگرم برسم. هیچ اتفاقی بین من و آقای وزیر نیفتاده است. کوچکترین اتفاقی وجود نداشته است. ما فعلا بازی مهم روز چهارشنبه را داریم.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا بازی النصر آخرین فرصت حمید درخشان است گفت: نه این موضوع درست نیست. من چنین رفتاری را بلد نیستم. شما دیدید که من چگونه با حمید درخشان رفتار می‌کنم. من می دانم حمید درخشان کمتر از من به دنبال پیروزی نیست. حمید درخشان از من در پرسپولیس اصیل‌تر و ریشه‌دارتر است لذا باید خودش در گام اول پاسخگوی نتایج باشد. آقای درخشان اگر بیشتر از من از باخت‌ها ناراحت نشود کمتر از من ناراحت نمی‌شود. باخت‌ها همه را اذیت می‌کند و برای من قابل تحمل نیست. اما باید به دنبال راهکار و تدبیر باشیم که ببینیم که چگونه می‌شود آینده پرسپولیس را مثبت رقم بزنیم.

او تصریح کرد: ما در جلسه امروز وارد بحث برکناری آقای درخشان نشدیم و فقط در بازی روز چهارشنبه صحبت کردیم. این که چرا از بعضی از خبرنگاران حلالیت طلبیده است، را من از شما می شنوم.

در ادامه مجددا خبرنگاری از نژاد فلاح پرسید آیا بازی مقابل النصر آخرین فرصت حمید درخشان است که نژادفلاح پاسخ داد: من برای این سوال پاسخی ندارم زیرا دیدار النصر برایمان مهم است. ان شاء الله این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذاریم. نماینده عربستان تیمی نیست که ما نتوانیم در اینجا شکستشان دهیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره سوشا مکانی و اینکه آیا او رای به بازگشت دروازه بان پرسپولیس به تمرینات داده است گفت: نه من چنین کاری نکردم. ملاک من تصمیم مربی است. همه چیز باید به مربی ختم شود. حرمت مربی باید حفظ شود. حتی اگر مربی تصمیم غلطی گرفته باشد، بازیکن حق توهین و بی احترامی ندارد. هیچ بازیکنی حق اعتراض به مربی ندارد. اگر بنا باشد من از میان سوشا مکانی و حمید درخشان رای به سود یک نفر بدهم قطعا آن یک نفر درخشان است. من در حال حاضر نظر درخشان را در این باره نپرسیده‌ام. من حتی به موضوع پیام صادقیان هم ورود نکرده‌ام و از خوردبین خواستم که این موضوع را حل و فصل کند. من حتی توصیه درباره جریمه‌ای که برای پیام صادقیان داشته‌اند را رد کرده ام تا موضوع با تعامل حل شود. اما به موضوع سوشا مکانی هنوز ورود نکرده‌ام. به اعتقاد من بعضی از موضوعات را باید زمان حل کند.

وی تصریح کرد: شما ببینید سوشا مکانی در اوج عصبانیت تصمیمی گرفته است و از آن طرف درخشان گفته پرسپولیس یا جای من است یا جای مکانی. حال اگر من بخواهم در این مقطع زمانی به این موضوع ورود کنم درست نیست. باید زمان بگذرد تا موضوع را حل کنیم. البته مطمئنا تا قبل از بازی النصر این موضوع حل و فصل خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای برکناری درخشان باید از مقامات بالادستی اجازه‌ای بگیرید گفت: نه این طور نیست.من با اختیار تام آمده ام، هر چند که به مشورت اعتقاد دارم. اما لزومی ندارد که در تصمیماتم حتما مشورت کنم. من اختیار تام برای تصمیم گیری دارم. من به نظر هواداران هم احترام می گذارم و اگر بنا باشد از میان هوادار و خودم یکی را انتخاب کنم، قطعا هوادار را انتخاب می کنم. من صدای هواداران در مورد درخشان شنیده‌ام اما باید در این مورد تدبیری بیندیشیم. هوادار این صحبت‌ها را برای توفیق پرسپولیس انجام می دهد. ما هم باید به درستی تدبیر کنیم و تصمیم بگیریم. هوادار بداند من برای آن‌ها احترام زیادی قائلم. همه ما به عنوان بازیکن ، مربی یا مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس حضور داریم اما زمانی شاید نباشیم. این هوادار است که همیشه در پرسپولیس حضور دارد.

در ادامه خبرنگاری خطاب به نژادفلاح گفت که به نظر می رسد شما دوست ندارید اتفاقی که برای علی دایی رخ داد برای درخشان هم رخ دهد که نژاد فلاح پاسخ داد: من اصلا بلد نیستم به کسی بی احترامی کنم. حتما اگر قرار باشد مربی تیمم را عوض کنم به او بی احترامی نمی‌کنم و حرمت او را حفظ می کنم. ما می دانیم با علی دایی خوب رفتار نشد. آیا شما دوست دارید من این اتفاق را تکرار کنم؟ شأن مربی باید حفظ شود. سه امتیاز بازی النصر برایم مهم است و به رفتن و نرفتن حمید درخشان فکر نمی‌کنم.

او در ادامه درباره اینکه خروجی این جلسه چه بود گفت: خروجی این جلسه خوب بود و حمید درخشان امیدوار است پرسپولیس در دیدار با النصر پیروز شود. من به باخت فکر نمی‌کنم زیرا برای فکر کردن به باخت فرصت دارم.

به گزارش ایسنا، نژادفلاح در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آقای هدایتی زحمت کشیدند و بلیت‌های مقابل النصر را خریده‌اند. این بازی برای هواداران رایگان خواهد بود. عربستان از میزبانی‌اش استفاده کرد و ما را شکست داد و من امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند تا ما فرصت میزبانی را از دست ندهیم. من از پیشکسوتان انتظار داریم فارغ از این که چه کسی مدیرعامل یا سرمربی تیم است از پرسپولیس حمایت کنند و فکر کنند که پرسپولیس نماینده ایران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین