کد خبر: ۲۹۰۵۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

دلار به هزار تومان بازنخواهد گشت

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: جهش شدید قیمت ارزهای مختلف در چند سال اخیر اگرچه تا حدودی معلول تحریم‌های بانکی و نفتی بود ولی ریشه این جهش را باید در اصرار بر اجرای سیاست نادرست تثبیت نرخ ارز طی دو دهه گذشته جستجو کرد چنانکه با وجود ادامه تحریم‌ها، دیدیم که نرخ دلار در محدوده سه هزار تومان باقی ماند چرا که این قیمت در واقع ارزش نسبی واقعی دلار نسبت به ریال بود. به همین خاطر نیز نباید انتظار داشت پس از لغو تحریم‌ها هم دلار به حد هزار تومان باز گردد.

در چنین شرایطی است که انتشار عکس‌های مردم درحالی که دلار و اسکناس 500 تومانی را کنار هم قرار داده بودند، نگران کننده است و به نظر می‌رسد دولت، رسانه‌ها و نخبگان جامعه باید اقدامات جدی و سریعی در زمینه مدیریت انتظارات جامعه از رفع تحریم‌ها انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
1
نه تنها به هزار تومان که مطمئن باشید از 3000 تومان هم پایینتر نخواهد رفت
بالاخره این سیاست ...سیاستمداران است دیگر...
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
...در فکر استثمار مردم هستید. دست شما و سرمایه داران بازار در دست هم و علیه ملت به فعالیت خویش ادامه می دهد تا انقلاب مهدی... زیرا ...برای من یکی روشن بود که این شیب تند گرانی اصولا برگشتی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
0
اونوقت که دلار داشت بالا میرفت هیمن آقایان میگفتند که به علت تحریمهاست ، حالا که به حول و قوه الهی و زحمات فراوان مسئولین تحریمها در حال لغو شدنه چرا نباید دلار پائین بیاد ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین