کد خبر: ۲۹۰۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

دو وزیر فرهنگ در راه تهران، ثبت نام خبرنگاران از دوشنبه

در حالی که حضور وزیران فرهنگ قطر و بنگلادش در بهار کتاب ایران قطعی شده، ثبت‌نام از خبرنگاران برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران از ۱۷ فروردین آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز : قائم مقام و معاون اجرایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از حضور وزیر فرهنگ کشور قطر و بنگلادش در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. امیر مسعود شهرام‌نیا گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده وزیر فرهنگ کشور قطر و بنگلادش در اردیبهشت ماه در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: همچنین رئیس نمایشگاه کتاب بولونیا خانم «روبرتا کیننی» نیز قول مساعد داده تا در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا کند. شهرام‌نیا همچنین بدون اشاره به اسامی خاصی، از حضور برخی از نویسندگان سرشناس خارجی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

خبر دیگر اینکه، مدیر کمیته روابط عمومی بیست وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به آغاز فعالیت‌های این کمیته عنوان کرد: فعالیت‌های کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران با ثبت‌نام از خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی وارد فاز اجرایی می‌شود.

جعفری افزود: کار ثبت نام از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و الکترونیک از تاریخ ۱۷ فروردین ماه شروع می‌شود. به همین منظور روابط عمومی از همه دست‌اندرکاران رسانه در حوزه فرهنگ به ویژه کتاب دعوت می‌کند تا با حضور مستمر و پر اثر نسبت به پوشش این رویداد فرهنگی و بین‌المللی اقدام کنند.

مدیر کمیته روابط عمومی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به طراحی پوستر این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: پوستر نمایشگاه کتاب تهران به چند طراح و گرافیست کشور سفارش داده شده است.

هم‌چنین راه‌اندازی سالن‌ها در بخش‌های مختلف بین‌الملل، کودک و نوجوان، دانشگاهی،‌ داخلی و ... آغاز شده و ادامه دارد،‌ پیش بینی این است که مسئولان نمایشگاه سالن‌ها را پیش از زمان مقرر(اول اردیبهشت) آماده حضور ناشران کنند.

بنا به گفته شهرام‌نیا مدیر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در حوزه ناشران داخلی در دوره بیست و هشتم‌، سیستم ثبت نام مکانیزه خواهد بود‌، با توجه به اینکه بخش عمد‌ه‌‌ای از ثبت‌نام‌ها به تشکل‌ها سپرده شده است، تشکل‌ها نقشه‌های اولیه جانمایی ناشران را آماده کرده‌اند و بررسی‌های بعدی در مرحله‌های بعدی انجام می‌شود.

وی ادامه می‌دهد:‌ ظرف هفته جاری متراژ غرفه‌های ناشران را اعلام می‌کنیم تا نسبت به واریز وجه از طریق سیستم رایانه‌ای اقدام کنند، پرداخت وجه و تعیین متراژ غرفه نیز از طریق همین سیستم نرم‌افزاری انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین