کد خبر: ۲۹۰۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

هشدار مقتدی صدر به سرایت بحران یمن

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در دیدار با سلیم جبوری، رئیس پارلمان این کشور در استان نجف، ضمن محکوم کردن غارت و سرقت‌های انجام شده در تکریت طی عملیات بازپس گیری این شهر گفت: مداخله اشغالگران آمریکایی در عراق مسئله‌ای رد شده و همکاری با ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا خط قرمزی برای ماست.
آفتاب‌‌نیوز : رهبر جریان صدر عراق ضمن تأکید بر اینکه همکاری با ائتلاف بین المللی علیه داعش خط قرمز نیروهای مردمی است، نسبت به سرایت بحران یمن به عراق و تمامی منطقه هشدار داد.

به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در دیدار با سلیم جبوری، رئیس پارلمان این کشور در استان نجف، ضمن محکوم کردن غارت و سرقت‌های انجام شده در تکریت طی عملیات بازپس گیری این شهر گفت: مداخله اشغالگران آمریکایی در عراق مسئله‌ای رد شده و همکاری با ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا خط قرمزی برای ماست.

صدر همچنین نسبت به سرایت بحران و درگیری‌های یمن به عراق و تمامی منطقه هشدار داد و گفت: در حال حاضر درگیری‌های طایفه‌ای غیرقابل قبولی در یمن وجود دارد برای همین باید برای آرام کردن اوضاع و پایان دادن به درگیری‌های طایفه‌ای و سیاسی تلاش کرد.

سلیم جبوری نیز در این دیدار گفت: تصمیم شورای استان دیالی برای سلب اعتماد از عامر المجمعی، استاندار دیالی یک بحرانی سیاسی ایجاد کرده اما توافقی برای حل این مسئله صورت گرفته است.

وی گفت: غارت و سرقت در تکریت اقدامی منفی و نامناسب است که نباید ما را از توجه به دستاورد آزادسازی این شهر و تلاش برای آزادسازی بقیه مناطق عراق باز دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین