کد خبر: ۲۹۰۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

تصادف آینه‌ها جان جوان را گرفت

پسر ۱۸ساله‌ای که خانواده‌اش در جریان تصادف آینه به آینه خودروی‌شان با یک دستگاه خودروی بنز با سرنشینان آن درگیر شده بودند بدون اینکه در درگیری حضور داشته باشد به طرز عجیبی جان باخت.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت 16سيزدهم فروردين‌ماه به مأموران انتظامي پايتخت خبر رسيد پسر جواني در جريان يك درگيري جان باخته است. به‌دنبال اين حادثه گروهي از مأموران به محل حادثه در بوستان آبشار تهران رفتند تا در اين‌باره تحقيق كنند. بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود كه اين جوان در جريان نزاعي دسته جمعي جان باخته است اما ادامه بررسي‌ها نشان داد او در اين نزاع مشاركت نداشته است. با وجود اين تحقيقات نشان مي‌داد ساعتي قبل آينه يك دستگاه خودروي پژو آردي با آينه يك دستگاه خودروي بنز برخورد كرده و همين موضوع باعث درگيري بين اعضاي 2خانواده شده بود.

در جريان اين درگيري كه 20نفر حضور داشتند طرفين با مشت و لگد به جان يكديگر افتاده بودند و متوفي فقط نظاره‌گر اين ماجرا بود و دقايقي بعد هم اين نزاع با آشتي طرفين پايان يافت اما او به‌دليل نامعلومي روي زمين افتاد و لحظاتي بعد هم جان باخت. با ثبت اين ماجرا حسين پور، بازپرس جنايي پايتخت دستور انجام تحقيقات بيشتر در اين‌باره را صادر كرد.

به گزارش همشهری، اين در حالي است كه پدر متوفي در اظهارات اوليه‌اش گفت نمي‌داند پسرش چطور فوت شده و از هيچ‌كس شكايتي ندارد. هم‌اكنون بازپرس جنايي در انتظار نتيجه گزارش پزشكي قانوني درخصوص علت فوت اين جوان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین