کد خبر: ۲۹۰۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

شناسایی عوامل شهادت ماموران انتظامی خوزستان

دبیر ستاد رسیدگی به جرائم خاص استان خوزستان از شناساسی عوامل به شهادت رساندن سه مامور نیروی انتظامی در شهرستان حمیدیه خبر داد و گفت: این افراد به زودی دستگیر خواهند شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان خوزستان، فرزاد فرهادی راد ظهر دوشنبه در اولین نشست کمیسیون رسیدگی به جرائم خاص استان در سال 94 گفت: مقرر گردید کارگروهی متشکل از سپاه، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دستگاه قضایی تشکیل و موضوع به صورت منسجم و با دقت و سرعت بیشتری بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه عوامل این حادثه شناسایی شده اند و به زودی در چنگال قانون گرفتار می شوند بیان کرد: دستگاه قضایی این موضوع را با قاطعیت پیگیری می کند و قطعاً مجازات های متناسبی را برای عاملین این حادثه اعمال می کند.

این جلسه با حضور اعضای کمیسیون رسیدگی به جرایم خاص و برای بررسی روند پیگیری پرونده شهادت سه تن از مأموران نیروی انتظامی استان که بامداد سیزدهم فروردین ماه در پاسگاه روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه به شهادت رسیدند، تشکیل شد. 

در این حادثه تروریستی دو نفر دیگر از ماموران انتظامی حاضر در مقر زخمی شدند که بلافاصله به بیمارستان اعزام شدند.

پیکرهای مطهر این سه شهید خوزستانی روز شنبه گذشته در حمیدیه با حضور پر شور مردم شهرستان حمیدیه تشییع و سپس در زادگاهشان در حمیدیه، اهواز و ایذه به خاک سپرده شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین