کد خبر: ۲۹۰۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

افشارزاده: خبرهای خوش در راه است

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به رایزنی های صورت گرفته برای برطرف کردن مشکلات مالی گفت: هواداران و اعضای باشگاه استقلال به زودی خبرهای خوشی خواهند شنید.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده درباره حواشی و شایعات پیش آمده در مورد خسرو حیدری گفت: تنها بحث من و باشگاه استقلال این است که امکان بازگشت خسرو حیدری به تهران بود و با هماهنگی مسئولین حیدری نیز مانند حاج صفی می توانست به تهران بازگردد تا مسئولین پزشکی باشگاه استقلال به وضعیت او رسیدگی کنند. 

وی اضافه کرد: حیدری بازیکن متعصبی است و یادمان نرفته که با مصدومیت نیز برای استقلال به میدان رفته و با تمام توان در اختیار تیم بوده است و در این میان انتقادی به او وارد نیست زیرا در بازی های دوستانه تیم ملی نیز به میدان نرفته است و چند جلسه فیزیوتراپی انجام داده است اما توقع ما این بود که او را به تهران برگردانند تا کمیته پزشکی باشگاه استقلال اقدامات خود را انجام دهند.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره مشکلات مالی این تیم اضافه کرد: در ابتدا سال جلسات خوبی را داشتم که انشاالله به زودی نتیجه خواهد داد و هواداران و اعضای باشگاه استقلال خبرهای خوشی را خواهند شنید اما در این میان باید بگویم که این مشکلات برای تمام مجموعه استقلال بوده است و ما تلاش کردیم تا تمام مجموعه در کنار یک دیگر این بار را به دوش بکشند.

افشارزاده درباره بازگشت هاشم بیگ زاده به تمرینات استقلال تصریح کرد: همانطور که گفتم مشکلات مالی برای همه بازیکنان و مجموعه باشگاه وجود دارد و ما در تلاش هستیم تا به زودی مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین