کد خبر: ۲۹۰۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

نتایج کامل هفته نوزدهم لیگ یک فوتبال

پرونده هفته نوزدهم بازی های دسته اول لیگ آزادگان عصر امروز با برگزاری یازده مسابقه بسته شد.
آفتاب‌‌نیوز : در مهمترین بازی های امروز فولاد نوین اهواز ؛ صدرنشین بلامنازع گروه الف که هفته های متوالی رنگ باخت را ندیده بود در اردبیل برابر تیم شهرداری این شهر مغلوب شد. با این نتیجه شهرداری چی های اردبیلی در رده سوم جای گرفتند. مس کرمان پیروزی های سریالی اش در نیم فصل دوم را در بوشهر ادامه داد.

شاگردان اکبر میثاقیان با پیروزی برابر ایران جوان ۳۲ امتیازی شده و با ۶ امتیاز کمتر نسبت به فولاد نوین در رده دوم جای گرفتند. نساجی ؛ دیگر مدعی گروه در خانه تیم سختکوش نفت و گاز را با دو گل شکست داد تا همچنان در صف مدعیان باقی بماند. آلومینیوم هرمزگان در دیداری نزدیک با یک گل از سد گیتی پسند اصفهان عبور کرد تا خیال مجید نامجومطلق از بقای آلومینیوم آسوده شود. استقلال اهواز هم با گل دیر هنگامی که به تیم تربیت نوین یزد تحمیل کرد ۳ امتیاز حیاتی به حسابش واریز کرد. تیم های نظامی فجرسپاسی و نیروی زمینی هم پس از ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند تا تنها بازی بدون گل گروه را رقم بزنند.

به گزارش مهر، در گروه ب تمامی مدعیان به تساوی رضایت دادند تا رتبه تیم ها در جدول تغییر نکند. در آبادان تیم های نفت و مس رفسنجان به تساوی ۱-۱ رضایت دادند. در کرمانشاه تیم پاس برابر راهیان با همین نتیجه متوقف شد. در تهران دیدار تیم های پارسه و سیاه جامگان بدون گل تمام شد. تنها برد گروه ب را داماش گیلان به نام خود نوشت. رشتی ها در سیرجان با یک گل از سد گل گهر عبور کردند تا از منطقه سقوط دور شوند. شهرداری بندرعباس و فولاد یزد هم کارشان بدون گل تمام شد تا شهرداری چی های بندری همچنان گزینه سقوط به دسته دوم باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین