کد خبر: ۲۹۰۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

پایان دو ساعت جلسه غیرعلنی مجلس - بدرقه گرم نمایندگان از تیم مذاکره کننده

نشست غیرعلنی مجلس با محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای ظاهرا پایانی خوش داشت چرا که اعضای تیم لبخند بر لب از صحن خارج شدند و نمایندگان به گرمی آنها را بدرقه کردند.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی که نمایندگان سرگرم بدرقه محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده بودند، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا ، جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی نتایج نشست سوئیس با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و اعضای تیم مذاکره کننده در ساعت 8 و 21 دقیقه به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

نخستین سخنران این جلسه علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی بود که نشست های فنی لوزان را تشریح کرد. پس از او محمد جواد ظریف در مورد سیاست های 1+5 و چگونگی انجام تعهدات از سوی 1+5 سخنانی ایراد کرد.

اتفاقات داخل صحن علنی مجلس در حالی رخ داد که در طول این دو ساعت دستگاه جمر در صحن مجلس وصل شده بود و خبرنگاران به سختی می توانستند با نمایندگان در داخل صحن علنی مجلس صحبت کنند . اگر هم امکان صحبت با نمایندگان فراهم می شد یا آنان حاضر به صحبت نمی شدند و یا تلفن همراهشان خاموش بود. تنها برخی از نمایندگان حاضر به صحبت درباره جزئیات جلسه غیرعلنی شدند.

ساعت 10 صبح با اعلام آغاز جلسه علنی ، خبرنگاران به صحن راه یافتند و نمایندگان را دیدند که سرگرم بدرقه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای هستند.

ظریف و اعضای تیم مذاکره کننده نیز لبخند بر لب در حالی که با نمایندگان گفت وگو می کردند ، صحن مجلس را ترک کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین