کد خبر: ۲۹۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

قتل مرموز پدر و دختر

کارآگاهان جنایی تهران تحقیقاتی را پیرامون قتل یک پدر ‌و ‌دختر آغاز کرده‌اند و در تلاش هستند عامل یا عاملان جنایت را شناسایی کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش شرق، تاکنون یک نفر به‌عنوان مظنون بازداشت شده اما دخالتش در این واقعه را انکار کرده است. پسری جوان بعدازظهر دیروز ماموران پلیس را از قتل پدر و خواهرش مطلع کرد و دقایقی بعد تیم‌های ویژه پلیس و پزشکی‌قانونی به‌همراه احمدبیگی- بازپرس ویژه قتل تهران- در محل حادثه در خیابان ایتالیا حاضر شدند.

مقتولان مردی ٦٥ساله و دختر‌٢٨‌ساله‌اش بودند که در مجتمعی مسکونی زندگی می‌کردند و هر‌دو به‌طرز فجیعی کشته شده بودند. جسد مرد میان‌سال در‌حالی که غرق در خون بود، در آشپرخانه رها شده بود و بررسی‌های مقدماتی نشان داد او هدف چندین ضربه چاقو قرار گرفته است. پیکر دختر این مرد نیز در اتاق خوابش افتاده و طنابی دور گردنش بود.

کارآگاهان در همان بررسی ابتدایی فهمیدند سر دیگر طناب به لوستر وصل بوده و این دختر بر اثر خفگی جان باخته است. پسر خانواده وقتی تحت بازجویی قرار گرفت از نحوه وقوع قتل ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت زمان حادثه بیرون بوده و وقتی به منزل بازگشته با اجساد مواجه شده است.

کارآگاهان به پرس‌وجو از مطلعان پرداختند و سرنخ‌های موجود در صحنه جرم را نیز جمع‌آوری کردند و به این نتیجه رسیدند که سرقتی از این آپارتمان صورت نگرفته و در ورودی هم تخریب نشده است.
پلیس همچنان مشغول بررسی سرنخ‌های موجود در این پرونده است. یکی از همسایه‌ها که روبه‌روی واحد مسکونی مقتولان سکونت دارد، در این‌باره به خبرنگار ما گفت: «این خانواده دو‌سال قبل به این خانه نقل‌مکان کردند. مادر خانواده فوت شده بود و پدر و دو‌فرزندش با هم زندگی می‌کردند. من ظهر روز حادثه صدای چرخیدن کلید در قفل را شنیدم ولی توجهی نکردم و نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است.»

یکی دیگر از همسایه‌ها نیز گفت: «این خانواده بسیار محترم و آرام بودند و هیچ‌وقت مشکلی پیش نیامده بود. این اتفاق بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود اما من هم تا قبل از حضور پلیس متوجه موضوع نشده و سر‌و‌صدایی هم نشنیده بودم. ساختمان ما با وجود تعداد زیاد واحدها دوربین مداربسته ندارد و همین مسئله، مشکلاتی را ایجاد می‌کند.»

یکی دیگر از همسایگان که زنی جوان است و با دختر کشته‌شده روابط دوستانه‌ای داشته نیز به خبرنگار ما گفت: «پدر خانواده در زمینه طب سوزنی فعالیت می‌کرد و دخترش نیز دانشجوی کارشناسی‌ارشد بود. آنها خانواده‌ای شریف بودند. من آخرین‌بار آنها را هفته اول عید دیدم. آنها به سفر رفته و تازه بازگشته بودند. این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده بود. من شبی که جسدها کشف شد تا صبح نتوانستم بخوابم.»

بنا بر این گزارش، پلیس، با توجه به شواهد موجود به دستور بازپرس احمدبیگی تاکنون یک مظنون را بازداشت کرده اما این فرد در بازجویی‌ها منکر ارتکاب جنایت شده است.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این‌باره گفت: در‌حال‌حاضر و به دستور بازپرس پرونده، فرد دستگیرشده با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته و تحقیقات درخصوص این جنایت، به‌صورت‌ویژه در دستور‌کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین