کد خبر: ۲۹۰۹۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

در لوزان از حقوق ملت ایران دفاع شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در توافقنامه هسته‌ای لوزان از حقوق ملت ایران دفاع شد.
آفتاب‌‌نیوز : ایوب رحیمی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین اظهارکرد: فرهنگیان نیروهای موثری در زمینه آموزش هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی محسوب می‌شوند و بهترین بازوان علمی و آموزشی کشورند که می‌توانند در رفع ناهنجاری‌های اجتماعی کمک شایانی کنند.

وی افزود: امنیت و آسایش کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی است و اگر این عزیزان جان خود را فدای مردم و این مرز و بوم نمی‌کردند و در برابر زیاده‌خواهان دنیا ایستادگی نمی‌شد کشور در عرصه بین‌المللی به موقعیت نمی‌رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: کشور ما در دوران قبل و بعد انقلاب اسلامی شاهد فشارهای بین‌المللی بوده و در حال حاضر نیز دشمنان تمام فعالیت‌های سیاسی و مذهبی را به مثابه تروریسم معرفی می‌کنند اما با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرمت خون شهدای انقلاب اسلامی و پایداری و پشتیبانی مردم از دولت، هیچکدام از ابر قدرت‌ها نتوانستند به ساحت مردم ایران تجاوز کنند.

وی گفت: امیدواریم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، دولتمردان جمهوری اسلامی صادقانه در خدمت مردمی باشند که شایسته خدمات بیشتر و ارزنده‌تری هستند چرا که این مردم در تمام صحنه‌های انقلاب و پس از آن صادقانه وارد صحنه شده‌اند.

رحیمی با اشاره به توافق هسته‌ای ایران و ۱+۵ گفت: فرزندان این مملکت در برابر استکبار جهانی شبانه‌روزی تلاش کردند و حاصل تلاش آن‌ها توافقی بود که از حقوق اولیه مردم دفاع شد.

وی اضافه کرد: پیشرفت‌های علمی و کسب موفقیت در تمامی سطوح علمی و فناوری روز در طول سالیان اخیر بسیار زیاد بوده و دشمنان خواستار توقف این پیشرفت‌ها بودند که با تدبیر فرزندان انقلاب اسلامی این خواست آنان انجام نشده و نخواهد شد.

وی سیاست‌های رئیس‌جمهور در عرصه خارجی و بین‌المللی را موفقیت‌آمیز و بسیار خوب توصیف کرد و افزود: سیاست گفت‌وگو در عرصه‌های بین‌المللی توانسته با حمایت مقام معظم رهبری موفقیت‌های مناسبی را برای کشور رقم بزند که جای تقدیر و خوشحالی دارد.

این مسئول با اشاره به ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: یکی از گرفتاری‌هایی که امروز با آن مواجهیم و جوانان ما را دچار بحران کرده موادمخدر است که فرزندان این مملکت را در معرض نابودی قرار داده و این موضوع توجه مسئولان بویژه جامعه فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه را می‌طلبد چرا که این موضوع بسیار فراتر از آنچه که تصور می‌شود، گسترش پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: دولت در این زمینه حمایت‌های ویژه‌ای از افراد مبتلا و خانواده‌های آنان انجام داده و در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی صحیح به خانواده‌ها جامعه فرهنگیان می‌توانند نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، رحیمی تصریح کرد: بیشترین مشکل خانواده‌ها در ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی ارتباطات ناصحیح در درون خانواده‌هاست و شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات الکترونیکی مانند ماهواره‌ها و موبایل در عصر کنونی، موجب عدم ارتباط صحیح انسانی در خانواده‌ها شده که در این شرایط بی‌توجهی به مشکلات اجتماعی در درون خانواده‌ها می‌تواند به افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله گرایش جوانان به موادمخدر منجر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین