کد خبر: ۲۹۰۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

تهران ركورد‌دار بيشترين نزاع خياباني

در ١١ ماه سال ٩٣، ٥٥٠ هزار و ٧٨٣ نفر به علت نزاع به پزشكي قانوني مراجعه كرده‌اند كه در اين ميان استان تهران با ثبت ٩٩ هزار و ١٢٦ مورد بيشترين سهم را از آن خود كرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش اعتماد، براساس آخرين آمار سازمان پزشكي قانوني، از اين تعداد، ١٦٩ هزار و ٩٠١ نفر زن و ٣٨٠ هزار و ٨٨٢ نفر مرد هستند. مطابق اين آمار تهران با ثبت ٩٩ هزار و ١٢٦ نفر ركورددار ثبت نزاع در كشور محسوب مي‌شود. در حالي كه ٣٣ هزار و ٦٩٦ نفر اين افراد را زنان تشكيل مي‌دهند.

اين آمار نشان مي‌دهد كه كم نزاع‌ترين استان كشور در سال گذشته خراسان جنوبي است كه تنها ٢ هزار و ٩٢١ مورد نزاع در آن به ثبت رسيده است. با اين حال در همسايگي خراسان جنوبي بعد از استان تهران، خراسان رضوي با ٤٦ هزار و ٢٢٤ مورد رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. اصفهان با ٣٨ هزار و ٧٩١ مورد و آذربايجان شرقي با ٣٢ هزار و ٤٨٤ مورد نزاع در رتبه سوم و چهارم هستند.

در حالي كه آمار كل نزاع در كشور با كاهش ٢/٢درصدي همراه بوده است اما نزاع در تهران ٣/١درصد رشد را نشان مي‌دهد. آمارها نشان مي‌دهد كه بيشترين افزايش نزاع در كشور مربوط به استان كرمان با ٤/٥ درصد رشد و بيشترين كاهش نيز مربوط به استان خراسان رضوي با ٦/١١ درصد كاهش است.

سال ٩٢ تعداد ٥٦٣ هزار و ٤٧ نفر در مجموع به علت نزاع به پزشكي قانوني مراجعه كرده بودند كه از اين ميان ١٧١ هزار و ٣٦٠ نفر را زنان تشكيل مي‌دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین