کد خبر: ۲۹۱۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸

در تعقیب پیر زن بدل‌انداز پایتخت

پلیس در جست‌و‌جوی پیر زن بدل‌اندازی است که به طرز ماهرانه‌ای توانست عابربانک زنی را سرقت کرده و دست به برداشت پول از حسابش بزند.
آفتاب‌‌نیوز : پلیس در جست‌و‌جوی پیر زن بدل‌اندازی است که به طرز ماهرانه‌ای توانست عابربانک زنی را سرقت کرده و دست به برداشت پول از حسابش بزند.

به گزارش همشهری، اواخر سال 93، زني به كلانتري 161 ابوذر رفت و خبر از سرقت كارت عابربانك و برداشت پول از حسابش داد. وي گفت: مقابل دستگاه عابربانك ايستاده بودم كه زني مسن نزد من آمد و به بهانه اينكه قصد برداشت پول از حسابش را دارد و دستگاه خودپرداز بيشتر از 200هزارتومان به وي پرداخت نمي‌كند از من خواست تا كارت عابربانكم را در اختيارش قرار دهم. او قصد داشت مبلغي را به كارت من انتقال دهد و پس از آن پول را از كارت من برداشت كند.

وي ادامه داد: چون سن اين زن بالا بود اصلا به او شك نكردم و به قصد كمك كارتم را در اختيارش قرار دادم او پس از انجام عمليات بانكي، ‌كارت عابربانكم را پس داد. اين درحالي بود كه هنگام دريافت پول از كارتم رمز عابربانكم را از من گرفت. شاكي در ادامه گفت: هنوز يك ساعت از ماجرا نگذشته بود و من به خانه برگشته بودم كه پيامكي درخصوص برداشت پول از حسابم به دستم رسيد.

بلافاصله سراغ عابربانكم رفتم و آنجا بود كه متوجه شدم كه كارت متعلق به من نيست و يك‌دفعه يادم آمد كه زن ميانسال بعد از انجام عمليات بانكي به طرز ماهرانه‌اي كارت را تعويض كرده و كارت ديگري را به من برگردانده است. پس از آن تصميم به شكايت گرفتم كه در اين فاصله چندين پيامك برداشت پول از حسابم برايم ارسال شد و همه موجودي حسابم كه در حدود 2ميليون و 400هزار تومان بود برداشت شد.

كارآگاهان با بررسي تراكنش مالي حساب عابربانك مالباخته اطلاع پيدا كردند كه اين زن حدودا 50ساله با مراجعه به بازار عبدل‌آباد و در چندين مرحله اقدام به خريد پارچه مخصوص پرده كرده است؛ در ادامه و با بررسي تصاوير به‌دست آمده از دوربين‌هاي مداربسته، تصوير متهمه توسط مالباخته شناسايي شد.

مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي تهران اعلام كرد: با توجه به اينكه هنوز متهم دستگير نشده قاضي مجوز چاپ عكس وي را صادر كرده است. چنانچه هركس اطلاعي از مخفيگاه وي دارد مي‌تواند موضوع را از طريق شماره تماس 51055658 در اختيار كارآگاهان قرار دهد. شاكيان احتمالي نيز مي‌توانند به پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین