کد خبر: ۲۹۱۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

قیمت‌ مصوب انواع بستنی و فالوده

رئیس اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه ضمن بیان اینکه ماهانه بیش از 2.5 میلیون کیلوگرم بستنی تولید می‌شود، قیمت‌های مصوب انواع بستنی و فالوده را اعلام و تاکید کرد مصرف‌کنندگان بستنی را بیش از قیمت‌های مصوب نخرند و در صورت مشاهده گران‌فروشی به اتحادیه اطلاع دهند.
آفتاب‌‌نیوز : اسکندر آزموده در خصوص قیمت تعیین شده بستنی از طرف اتحادیه گفت: در حال حاضر قیمت بستنی سوپر ویژه مغزدار کیلویی 14 هزار تومان، بستنی سنتی خامه‌دار بی مغز 12 هزار تومان و بستنی سنتی ممتاز بدون خامه،پ سته و تهیه شده با شیر پرچرب 11 هزار تومان است.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: بستنی ساده با کیفیت پایین کیلویی 10 هزار تومان، بستنی میوه ای مغزدار کیلویی 14 هزار تومان، بستنی اعلاء ممتاز میوه‌ای کیلویی 12 هزار تومان و فالوده کیلویی 9000 تومان در بازار عرضه می شود.

آزموده تاکید کرد: مغازه‌داران حق ندارند قیمت بستنی را بیشتر از آنچه اتحادیه در نظر گرفته بفروشند به همین دلیل اگر شاکی داشته باشند قطعا اتحادیه به این مساله به طور جد رسیدگی می کند.

وی با بیان این‌که تعیین و حفظ قیمت بستنی از طریق نظارت بازرسان مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد، افزود: با توجه به نظارت هایی که صورت می‌گیرد امکان تخلف در این زمینه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه تعداد اعضای اتحادیه را 1200 عضو عنوان کرد و گفت: سه سال پیش تعداد اعضای اتحادیه زیر هزار نفر بود اما در حال حاضر تعداد اعضا افزایش یافته است و با توجه به اقدامات صورت گرفته انتظار می رود این میزان در آینده نیز افزایش بیشتری پیدا کند.

آزموده در خصوص گرانی برخی از برندهای بستنی در سال جاری اظهار کرد: اتحادیه هیچ گونه مسوولیتی در قبال گرانی بستنی کارخانه‌هایی که عضو اتحادیه نیستند، ندارد و با توجه به اینکه اتحادیه نظارت خود را در مغازه‌ها اعمال می کند نمی توان در این خصوص اتحادیه را مورد بازجویی قرار دارد.

رئیس اتحادیه صنف بستنی و آبمیوه در خصوص میزان تولید بستنی در سال گذشته گفت: در سال گذشته به طور متوسط ماهانه دو میلیون و 740 هزار کیلوگرم بستنی تولید شده که البته این میزان در فصل زمستان با کاهش 50 درصدی روبرو بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
0
0
اگر بستي گران خريديم چيكار كنيم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین