کد خبر: ۲۹۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

اعتراف جوان زورگير به قتل آپاچي سوار

سومين متهم افغاني يک پرونده جنايي که با صدور دستورات ويژه قضايي و تلاش کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شده است به قتل جوان آپاچي سوار با انگيزه زورگيري اعتراف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خراسان، ساعت 30: 21 بيست و يکم اسفند گذشته، صداي زنگ تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و ماموران کلانتري شهيد رجايي مشهد از قتل جوان آپاچي سوار با ضربه چاقو خبر دادند. با توجه به اهميت موضوع بلافاصله قاضي "علي اکبر صفائيان" براي بررسي ماجرا به محل اعلام شده، عزيمت کرد.

گزارش ماموران حاکي از آن بود که جوان 22 ساله اي مورد حمله 3 فرد ناشناس قرار گرفته و با وارد آمدن ضربه چاقو مجروح شده، اما قبل از آن که به مرکز درماني منتقل شود بر اثر شدت خونريزي و عوارض ناشي از اصابت چاقو جان خود را از دست داده است.

تحقيقات ميداني مقام قضايي نشان داد: جوان 22 ساله سوار بر يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي بوده که 3 فرد ناشناس موتورسوار را به قتل رسانده و موتورسيکلت وي را نيز سرقت کرده اند. با به دست آمدن اين اطلاعات، ساعتي بعد، هويت مقتول مشخص شد و سپس با صدور دستور ويژه اي از سوي مقام قضايي، ماموران کلانتري شهيد رجايي و کارآگاهان اداره جنايي با بسيج همه امکانات به رديابي موتورسواران ناشناس پرداختند.

پي گيري سرنخ هاي موجود بيانگر آن بود که عاملان جنايت تبعه کشور افغانستان هستند بنابراين، ماموران عمليات خود را در مناطقي که احتمال اختفاي متهمان وجود داشت متمرکز کردند تا اين که ساعت 2 بامداد کارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد 2 تن از متهمان در يکي از کوره هاي آجرپزي در شرق مشهد پنهان شده اند. در همين حال آنان با کسب مجوز قضايي و در يک عمليات ضربتي ، 2 جوان مذکور را دستگير کردند و مورد بازجويي قرار دادند.

اين درحالي بودکه متهمان پرونده جنايي، ارتکاب جنايت را به همدست فراري خود نسبت مي دادند. گزارش خراسان حاکي است: چند روز بعد کارآگاهان با راهنمايي هاي قاضي صفائيان موفق شدند، سومين متهم فراري اين پرونده را نيز در يک عمليات غافلگيرانه شناسايي و دستگير کنند اين درحالي بود که موتورسيکلت آپاچي مسروقه نيز از مخفي گاه متهمان کشف شد.

گزارش خراسان حاکي است: متهمان دستگير شده که توسط قاضي ويژه قتل عمد مورد بازجويي قرار گرفته بودند وقتي در برابر شواهد و دلايل مستند قرار گرفتند به ناچار ارتکاب جنايت را پذيرفتند و به قتل جوان آپاچي سوار با انگيزه زورگيري اعتراف کردند. تحقيقات بيشتر در اين باره با صدور قرار بازداشت موقت براي متهمان اين پرونده جنايي همچنان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین