کد خبر: ۲۹۱۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

جلسات آیات مصباح، موحدی و یزدی ادامه دارد

یک عضو جامعه مدرسین از استمرار نشست سه‌جانبه آیات، مصباح، موحدی و یزدی با محوریت همگرایی اصولگرایان خبر داد و گفت: وجهی برای عدم تداوم این جلسات وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : یک عضو جامعه مدرسین از استمرار نشست سه‌جانبه آیات، مصباح، موحدی و یزدی با محوریت همگرایی اصولگرایان خبر داد و گفت: وجهی برای عدم تداوم این جلسات وجود ندارد.

به گزارش فارس حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از استمرار نشست سه‌جانبه آیات مصباح، موحدی و یزدی با محوریت همگرایی اصولگرایان خبر داد و اظهار داشت: بدون شک دیدار روز گذشته آثار مثبتی خواهد داشت چرا که این سه بزرگوار مورد احترام جامعه، حوزه‌های علمیه و جریانات اصولگرایی قرار دارند.

رجبی تصریح کرد: اگر این بزرگواران درباره مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نظری را ابراز کنند با توجه به اینکه از شخصیت‌های برجسته روحانیت در عرصه علمی، فرهنگی و انقلابی محسوب می‌شوند، نظرات و منویاتشان مدنظر اصولگرایان قرار می‌گیرد.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه این جلسه سه‌جانبه انشالله منجر به همگرایی اصولگرایان می‌شود و این از آثار مبارک این نشست است افزود: باید در ادامه ببینیم این بزرگواران چه رهنمودهایی دارند و اصولگرایان نیز با توجه به ضرورت وحدت، انشالله همگرایی بیشتری خواهند داشت.

وی درباره استمرار نشست سه‌جانبه خاطرنشان کرد: علی‌القاعده با توجه به اینکه ارزیابی مثبتی از نشست اخیر صورت گرفته است، امیدواریم به خواست خداوند این جلسات ادامه یابد اما تداوم آن به تصمیم خود این بزرگواران وابسته است و وجهی برای عدم تداوم آن به نظر نمی‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین