کد خبر: ۲۹۱۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۲

تداوم ناکامی‌های فولاد در آسیا با شکست مقابل الهلال

در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان با دو گل مقابل میزبان خود، الهلال عربستان شکست خورد.
آفتاب‌‌نیوز :
در آخرین دیدار از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، فولاد خوزستان در ورزشگاه ملک فهد ریاض میهمان الهلال عربستان بود که این دیدار با حساب دو بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.

نیمه نخست این دیدار در حالی آغاز شد که بازیکنان الهلال چند موقعیت خطرناک را بر روی دروازه فولاد ایجاد کردند، اما رفته رفته فولاد به بازی برگشت و یک موقعیت حساس را هم بر روی دروازه این تیم عربستانی ساخت، اما هیچ کدام از این حملات کارساز نشد و دو تیم در این نیمه با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که در دقیقه 50 نخستین گل فولاد روی ضربه سر ناصر الشمرانی به ثمر رسید. یاسر الشهرانی گل دوم الهلال را در دقیقه 60 وارد دروازه نماینده کشورمان کرد. در ادامه هم تلاش های نصف و نیمه فولاد کارساز نشد تا بعد از سه تساوی، فولادی ها در آسیا نخستین شکستشان را متحمل شوند.

به گزارش ایسنا، با این شکست فولاد با سه امتیاز به قعر جدول گروه چسبید. در بازی نخست این گروه لوکومتیو تاشکند با پنج گل السد قطر را شکست داد و به رتبه سوم رسید. السد و الهلال هم با 7 امتیاز در رتبه نخست گروه قرار گرفتند.

دقایق حساس نیمه نخست:

دقیقه ۱۶ اولین حمله جدی این بازی توسط الهلالی ها رقم خورد و توپ ارسالی آنها با خروج سریع سلیمی مهار شد.

در دقیقه 30 این دیدار اسماعیل شرقات فراری را از سمت چپ الهلال انجام داد که در یک موقعیت خطرناک ضربه او را دروازه‌بان این تیم عربی به کرنر فرستاد.

در دقیقه 32 بازیکنان الهلال حمله‌ای را ازسمت راست زمین فولاد انجام دادند که ضربه سالم الدوساری در محوطه شش قدم با برخورد به بهمن کامل به سلیمی رسید.

دقیقه ۳۹، تیاگو نه وز، در محوطه جریمه فولادی ها صاحب خطرناک ترین موقعیت تیم خود شد اما حرکت او اثری برای الهلالی ها نداشت و ضربه محکم او از بالای دروازه سلیمی به بیرون رفت.

دقایق حساس نیمه دوم:

دقیقه 50 این دیدار نخستین گل را برای الهلال در برداشت و سانتری از سمت چپ فولاد با ضربه سر ناصر الشمرانی به گل تبدیل شد.

دقیقه 57 شوت از پست محوطه جریمه عبدالله دوساری با برخورد به تیرک به خارج از زمین رفت.

در دقیقه 60 شوت زمینی از پشت محوطه 18 قدم یاسر الشهرانی وارد دروازه فولاد شد.

دراگان اسکوچیچ در این دیدار علیرضا سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، خالدی، بهمن کامل، ماتیاس چاگو، یوسف وکیا، آلویس نونگ، اسماعیل شریفات، محمد قاضی(بهمن جهان تیغ 87) و ساسان انصاری را به میدان فرستاد.

در سوی دیگر جورجیوس دونیس در ترکیب تیمش برای این دیدار خالد شراخیلی، رودریگو دیاگو، تائه هی کواک، عبدالله الزوری، محمد جهفلی، یاسر الشهرانی، تیاگو نوز(عبدالکریم 89)، عبدالعزیز الدوساری، سلمان الفرج، سالم الدوساری و ناصر الشمرانی را قرار داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین