کد خبر: ۲۹۱۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

قوانین سخت‌گیرانه داعش برای پرستاران زن+عکس

"از جمله شرایط سخت‌گیرانه برای جذب پرستاران زیر 25 سال توسط داعش لزوم تسلط کامل آمام به مکالمه و نگارش زبان انگلیسی و تمایل به کار در هر نقطه تحت اشغال داعش است."
آفتاب‌‌نیوز :
نشریه بریتانیایی "میرر" در گزارش جدید خود به قوانین سخت‌گیرانه داعش برای پرستارات زن زیر 25 سال اشاره کرده است. 
 
به گزارش خرداد، این نشریه بریتانیایی در ادامه به شرایط سخت‌گیرانه استخدام پرستار توسط داعش اشاره کرده و نوشته است: "از جمله شرایط سخت‌گیرانه برای جذب پرستاران زیر 25 سال توسط داعش لزوم تسلط کامل آمام به مکالمه و نگارش زبان انگلیسی و تمایل به کار در هر نقطه تحت اشغال داعش است." 
 
نشریه میرر در ادامه اشاره کرده که این موضوع از آن رو جالب توجه است که حتی بخش خدمات درمانی ملی بریتانیا نیز چنین قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای استخدام پرستار درباره تسلط کامل به زبان انگلیسی ندارد. در بریتانیا پرستارانی که دارای تجربه کار در کشورهای دیگر اروپایی بوده باشند نیازی به گذراندن آزمون زبان تطبیقی ندارند. 
 
نشریه میرر در پایان اشاره کرده که این فراخوانه جذب پرستار مسلط به زبان در "رقه" سوریه منتشر شده است که اکنون تحت اشغال داعش به سر می برد. در این آگهی استخدامی همچنین آمده است که متقاضیان باید 18 تا 25 ساله باشند و از آنان علاوه بر آزمون کتبی مصاحبه به عمل می‌آید. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین