کد خبر: ۲۹۱۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳

کیف قاپی مادر و دختر با همکاری داماد

رییس پلیس شهرستان بینالود از انهدام باند حرفه‌ای که در پوشش اعضای یک خانواده کیف قاپی می کردند خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام سرقت پول‌هایش توسط دو زن رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از مالباخته مشخص شد هنگامی که مشغول خرید در اطراف یکی از اماکن سیاحتی -زیارتی شهرستان بوده است دو زن کیف دستی او را دزدیده و بلافاصله با یک دستگاه خودرو پراید که از قبل منتظر آنها بود از محل متواری شده‌اند، افزود: با کسب این اطلاعات بلافاصله اکیپهای گشت بصورت نامحسوس محل موردنظر را مورد بررسی قرار داده که در همین حین به تردد و حرکات دو زن جوان مشکوک شده و آنان را تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: در ادامه زن35 ساله به همراه دختر 17 ساله‌اش که برای اجرای نقشه کیف قاپی خود در کمین یکی از مسافران نشسته بودند به محض ارتکاب جرم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند.

به گفته فرمانده انتظامی بینالود ماموران پلیس داماد27 ساله و سابقه دار این زن را نیز که مقدمات فرار آنها را فراهم کرده بود شناسایی کرده و ضمن دستگیری وی خودرو سارقان را نیز توقیف کردند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، صارمی با اشاره به اعتراف اعضای این باند به هفت مورد کیف قاپی و سرقت بیش از 50 میلیون ریال پول نقد و استفاده این افراد از یک کودک 10ساله برای رد گم کنی خاطر نشان کرد: شهروندان و مسافران تا حد ممکن از همراه داشتن پول نقد خودداری و برای خرید از کارتهای بانکی استفاده کرده و رمز آن را در اختیار کسی قرار ندهند.

وی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین