کد خبر: ۲۹۱۲۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

وزارت کشور: امنیت جلسات احزاب در مقطع انتخابات را تامین می‌کنیم

در دوره چهار سال اول ریاست جمهوری دکتر روحانی، باید بتوانیم عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته را جبران و مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را ایجاد کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به ظرفیت و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران، در حال حاضر، مدیریت صحیح و عاقلانه ، لازمه رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور است.

به گزارش ایسنا، محمد حسین مقیمی در اولین جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: هریک از عناوینی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) در طول سال های گذشته انتخاب شده، خیر و برکت‌های فراوانی را برای کشور در پی داشته است.

وی با بیان این‌که «شعار امسال، یک نامگذاری ویژه توسط امام خامنه ای است» اظهار کرد: در حقیقت، ایشان، افزایش همدلی و همزبانی در سال جدید به عنوان مهم‌ترین وظیفه دولت و ملت تعیین کرده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از نظرات تمامی اقشار جامعه در راستای احصآء راهکارهای تحقق شعار سال تصریح کرد: هفته آینده همایشی با حضور تمامی معاونین سیاسی استانداری‌ها در وزارت کشور با محوریت هم‌اندیشی در راستای این مهم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این‌که «کشور ما بر اساس برنامه‌های بلندمدت اداره می‌شود» گفت: تمامی سیاست‌های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق کامل برنامه پنجم توسعه در افق 1404 است.

وی ادامه داد: رشد اقتصادی کشور در هنگام روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، منفی 5.6 درصد بود در حالی که باید با در نظر گرفتن شاخص‌های اقتصادی رقمی در حدود هشت درصد رشد را شاهد بودیم.

وی اظهار کرد: تا پایان سال 1404، جمهوری اسلامی ایران باید در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، صنعتی و .. حرف اول را در منطقه بزند و تمامی مدیران دولتی و غیردولتی نیز باید به این نکته نیز واقف باشند که کشورهای همسایه ما نیز بیکار ننشسته‌اند بلکه با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت مراحل توسعه همه‌جانبه را می‌پیمایند.

مقیمی اعتقاد داشتن به سیاست‌های دولت تدبیر و امید را مهم‌ترین ویژگی و شاخصه مدیران دولت یازدهم توصیف کرد و گفت: همه با هم باید در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های حکیمانه دولت تدبیر و امید تلاش کنیم.

وی افزود: در دوره چهار سال اول ریاست جمهوری دکتر روحانی، باید بتوانیم عقب‌ماندگی‌های سال‌های گذشته را جبران و مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را ایجاد کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت و توان جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌های اقتصادی، صنعتی، معدنی و بخصوص نیروی انسانی اظهار کرد: تنها نیاز کشور در حال حاضر، مدیریت صحیح منابع و استفاده هرچه بیشتر و بهتر در راستای بهبود رفاه مردم و کاهش مشکلات است.

معاون سیاسی وزیر کشور نقدپذیری را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت عنوان کرد و گفت: منتقدان هم دلسوز هستند و اگر هم انتقادی می‌کنند می‌خواهند کشور، پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: دولت از انتقادات سازنده و بی‌غرض استقبال می‌کند و نباید از انتقادات دلسوزان، بهراسیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال‌جاری ادامه داد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم نهایت تلاش خود را در راستای هرچه بهتر و با شکوه برگزار شدن انتخابات به کار گیرند.

مقیمی با تاکید بر لزوم عمل به قانون تصریح کرد: مدیران نباید اجازه دهند که در ایام انتخابات از اموال دولتی، له یا علیه کسی استفاده شود. اگر بخواهیم که اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد، حداقل کاری که می‌توان انجام داد این است که باید از اموال دولتی محافظت کنیم.

وی با بیان این‌که «تمامی احزاب و تشکل‌های سیاسی واجد مجوز می‌توانند در ایام انتخابات فعالیت کنند» ادامه داد: سخنرانان و مدعوین تمامی احزابی که طبق قانون اجازه فعالیت دارند می‌توانند فعالیت کنند و ما نیز بیش از پیش امنیت جلسات و برنامه‌های تمامی احزاب و تشکلات را تامین می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین