کد خبر: ۲۹۱۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

10 دبیر برای 29 دوره جشنواره فیلم کودک

علیرضا شجاع نوری با حکمی که از رییس سازمان سینمایی برای دبیری جشنواره 29 فیلم‌های کودکان و نوجوانان دریافت کرد، با 6 دوره رکورددار دبیری این جشنواره معتبر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 این جشنواره که تاکنون ده نفر مسئولیت دبیری آن را عهده دار بوده‌اند تا پنج دوره اولش در دل جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شد و از دوره 6 در سال 1369 با دبیری علیرضا شجاع‌نوری مستقل شد و به اصفهان رفت.

شجاع نوری تا دوره‌ی نهم دبیری جشنواره را عهده‌دار بود که در این دوران جشنواره هویت مستقل و تثبیت شده‌ای پیدا کرد.

دوره‌ی 10 و 11جشنواره فیلم کودک به دبیری حسین پاکدل در اصفهان برگزار شد تا اینکه سال 75 جشنواره به کرمان رفت و علی اصغر غلامرضایی این مسئولیت را در دوره 12 عهده‌دار شد.

حسین پاکدل در دوره 14 و 15 نیز بار دیگر دبیری جشنواره کودک را عهده‌دار بود.

مرتضی کاظمی در دوره 17 و محمد مهدی‌عسگرپور به عنوان مدیرعامل فارابی در دوره 18 دیگر دبیران جشنواره فیلم کودک بوده‌اند.

علیرضا رضاداد از دوره 19 تا 21 و مجید شاه‌حسینی در دوره 22 دیگر مدیران بنیاد سینمایی فارابی بودند که جشنواره را برپا کردند.

در دوره 23 در حالیکه جعفری جلوه حکم دبیری را به نام اکبر نبوی قائم مقام فارابی زده بود با استعفا او‌، مسعود احمدیان مسئول جشنواره‌های این بنیاد دبیر شد که در دوره 24 هم ادامه پیدا کرد.

سید احمد میرعلایی‌ مدیرعامل وقت فارابی بار دیگر جشنواره را از همدان به اصفهان برد و در دوره‌های 25‌، 26‌ و27 دبیری آن را عهده دار بود.

دوره 28 مهدی مسعودشاهی قائم مقام فارابی دهمین نفری بود که سکان هدایت جشنواره را بر عهده گرفت.

به گزارش ایسنا، حکم دبیری دوره 29 درحالی بنام علیرضا شجاع نوری صادر شده که پس از سالها مدیری خارج از بنیاد سینمایی فارابی عهده‌دار این مسئولیت می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین