کد خبر: ۲۹۱۳۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

پیام تسلیت نوبخت به‌مناسبت درگذشت نماینده سلماس

دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درگذشت علی اکبر مغانجویی نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی: در پی درگذشت علی‌اکبر آقایی مغانجویی، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، دکتر محمد باقر نوبخت، دبیرکل این حزب طی پیامی درگذشت این نماینده مجلس را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب، متن پیام تسلیت نوبخت به این شرح است:

 بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم آقایی مغانجویی
مردم شریف شهرستان سلماس
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
اعضای محترم حزب اعتدال و توسعه در سراسر کشور
 
 سلام علیکم بما صبرتم

درگذشت آقای حاج علی‌اکبر آقایی مغانجویی که عمری را در کسوت نمایندگی مردم شریف سلماس، برای خدمت خالصانه به ملت ایران صرف نمود، ضایعه‌ای تالم‌بار بود.  

اخذ رای اعتماد مردم شریف سلماس در ۴ دوره مجلس شورای اسلامی و حضور موثر در قوه مقننه، بیانگر صداقت، مردمداری و کارآمدی مرحوم آقایی بود. ایشان همچنین با سال‌ها حضور فعال خود در شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، نقشی ماندگار در ترویج گفتمان اعتدال در کشور ایفا نمود.

اینجانب، به‌نمایندگی از شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، این مصیبت بزرگ را حضور خانواده معزز آن مرحوم، هم‌میهنان‌ شریف آذربایجان غربی به‌ویژه مردم عزیز سلماس، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای حزب اعتدال و توسعه در سراسر کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه بازماندگان صبر و اجر نیکو و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت بی‌کران الهی را مسئلت می‌نمایم.

 محمد باقر نوبخت
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین