کد خبر: ۲۹۱۳۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰

جنتی همراه ایوبی به خانه سینما می‌رود؟

رییس سازمان سینمایی برای دیدار نوروزی با سینماگران، به خانه سینما می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :
 دکتر حجت‌الله ایوبی روز شنبه 22 فروردین‌ماه با حضور در خانه سینما، با اعضای شورای مرکزی صنوف این تشکل صنفی دیدار نورزوی خواهد داشت. این دیدار ساعت 5 عصر انجام می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود در این دیدار، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشته باشد. وزیر فرهنگ تا به حال به خانه سینما نرفته است.

سال گذشته نیز ایوبی دیدار نوروزی مشابهی با هنرمندان سینما داشت.

به گزارش ایسنا،رییس سازمان سینمایی در آن دیدار خطاب به سینماگران حاضر گفته بود: شما کاری را انتخاب کرده‌اید که کار دل است و اگر در کار دل محاسبه عقلانی کنید‌، گرفتار می‌شوید. قطعا کار شما عشق است، اما این عشق وظیفه ما را در کاهش مشکلات شما کم نمی‌کند. شما هنرمند هستید و زبان گویا دارید. بی‌هنر آنها هستند که با شما درمی‌افتند، چون نمی‌شود با شما درافتاد.

این مدیر هنری تاکید کرده بود: باور کنید ما همراه شما هستیم و مشکلات شما را حس می‌کنیم. خدا را شکر که یکی از آرزوهای دولت که وصل دولت و ملت بود، تحقق یافته است و امیدواریم که این وصل هیچ وقت هجران نشود.

ایوبی در آن دیدار خطاب به دکتر صادق(مشاور ارشد رییس‌جمهور) که در سالن حاضر بود، گفته بود: می‌بینیم که اهالی سینما بسیار همراه هستند. این دستاورد بزرگی است که با یک اشاره دولت‌، اهالی هنر که احساس می‌کنند باید به کمک بیایند‌، جمع می‌شوند. این وصل بین دولت و ملت را باید قدر بدانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین