کد خبر: ۲۹۱۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸

دستگیری دعانویس کلاهبردار در کرمانشاه

فردی که به بهانه دعانویسی و ظاهرکردن روح با دریافت هزینه ای بالا از مشتریان کلاهبرداری می کرد و درخواست های خلاف شئون داشت توسط ماموران کلانتری 17 کرمانشاه دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز : فردی که به بهانه دعانویسی و ظاهرکردن روح با دریافت هزینه ای بالا از مشتریان کلاهبرداری می کرد و درخواست های خلاف شئون داشت توسط ماموران کلانتری 17 کرمانشاه دستگیر شد.

به گزارش ایرنا پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: پس از انجام تحقیقات گسترده و کسب اطمینان از درستی خبر، ماموران با هماهنگی مقام قضایی منزل وی را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ رضا شیرزادی افزود: ماموران از منزل این فرد آلات و ادوات دعانویسی از جمله یک جلد کتاب مفاتیح الجنان، یک جلد کتاب شعر، یک جلد کتاب دو هزار دستورالعمل مجرب و دو برگ نوشته عربی با وضوع اسرار طلسم که به وسیله آن اقدام به طلسم و دعانویسی می کرد کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی ها به اغفال همشهریان از طریق رمالی و فال گیری اعتراف کرده گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

وی یادآور شد، افراد رمال و فالگیر کلاهبردارانی بیش نیستند و بارها در این زمینه به مردم هشدار داده شده که از مراجعه به این گونه افراد جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده فعالیت این افراد موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پیراسته فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
0
0
اخراین هم شد"جرم"!
مگردرقانون آمده که "دعانویسی"جرم است؟
آیا دقالب دعانویسی مرتکب جرمی شده؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین