کد خبر: ۲۹۱۵۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

تکذیب ادعای رسانه ایرانی از سوی مفتی سعودی درباره خوردن گوشت زن+عکس

شیخ "عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ" مفتی اعظم عربستان سعودی ادعای مطرح شده از سوی شبکه خبری ایرانی عرب‌زبان "العالم" درباره انتشار فتوایی به نقل از خود را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
شبکه خبری "العربیه" با انتشار تکذیبیه این مفتی سعودی افزوده است: "خبری منتشر شده بود مبنی بر آن که مفتی سعودی فتوایی را صادر کرده که اجازه می‌دهد تا یک مرد گرسنه در شرایط قحطی همسرش را برای زنده ماندن بخورد. این مفتی سعودی فتوای منتشر شده را تکذیب کرده است." 

به گزارش آفتاب به نقل از خرداد، شبکه خبری العربیه در ادامه اشاره می‌کند که در طول چند روز گذشته رسانه‌های ایرانی از جمله شبکه خبری "العالم" و سایت لبنانی "طیار" اقدام به انتشار این فتوا کرده‌اند در حالی که شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ قویا محتوای این فتوا را تکذیب کرده است. این مفتی سعودی در بیانیه خود که از طریق آژانس خبری دولت عربستان سعودی آورده است نوشته: "دشمنان تلاش می‌کنند تا اذهان جامعه را منحرف کنند. آنان باید بدانند که رهبری ما مدبرانه در برابر تلاش برای تحریف واقعیات و برهم‌زدن وحدت امت مسلمان در جهان ایستاده است. این تلاشی برای خدشه‌دار کردن چهره اسلام است. باید دانست که اسلام تبعیضی میان زن و مرد قائل نیست و به انسانیت می‌بالد." 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
1
0
باعث تعجب است از رسانه ايراني بعيد بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین