کد خبر: ۲۹۱۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

طنز/ چیزهایی که حسین هدایی می‌تواند برایمان بخرد!

شهرام شهیدی در شهروند مطلبی درباره هدایتی ملقب به عابر بانک پرسپولیس نوشت.
آفتاب‌‌نیوز : حتما شما هم شنیده‌اید که حسین هدایتی ملقب به عابر بانک با خرید تمامی بلیت‌های مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و النصر عربستان باعث حضور یکصد‌هزار نفری تماشاچیان و طرفداران پرسپولیس شد. حضوری که منجر به برد پرسپولیس و افزایش احتمال صعود این تیم به دور دوم شد. در بازی با بنیادکار هم او با چارتر کردن یک هواپیما پرسپولیس را مستقیم و بی‌دردسر فرستاد تاشکند. حالا که این همه کار از او بر می‌آید گفتیم در جهت رفاه عمومی شهروندان پیشنهاداتی به او بدهیم شاید از این پیشنهادها استقبال کرد و در همه زمینه‌ها از امکانات او استفاده کردیم. حیف است از پتانسیل به این خوبی کم استفاده کنیم:


از هدایتی بخواهیم همه بلیت‌های اجرای تئاتر در یک روز را بخرد تا با هجوم مردم به سالن‌های نمایش روبه‌رو شویم.

او می‌تواند تمام بلیت‌های پروازهای خارجی در روزهای نوروز را یک جا بخرد تا هیچ‌کس نتواند برود خارج و کلی ارز در کشور جمع شود.

از او بخواهیم با خرید کلیه نسخه‌های روزنامه‌های این جناح و آن جناح و دپو کردن آن در انباری هم به دعواهای جناحی پایان دهد و هم به رونق شیشه پاک‌کنی و صنعت سبزی خردکنی خدمت شایانی کرده باشد.

اگر او تمام بلیت‌های موجود رزرو سفر به فضا را بخرد ایرانی‌ها می‌توانند مادام‌العمر به فضا سفر کنند و تنها شهروندان جهان باشند که نوبت فضا رفتن را به کسی ندهند. البته عده زیادی از ایرانی‌ها الان هم با استفاده از روش‌های غیرمعمول و بد به فضا می‌روند که مورد تأیید این صفحه نیست.

از او می‌خواهیم حق پخش تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال را از صداوسیما و یا مستقیم از خود فدراسیون بخرد و مانع پخش آن شود که از دیدن این همه بازی بد عذاب نکشیم.

حالا که این‌طور است می‌شود اصلا حق پخش کل برنامه‌های صداوسیما را یک جا بخرد و از پخش همه برنامه‌ها جلوگیری کند که کلا نشاط و شادابی به جامعه برگردد و اعصاب تماشاگران تلویزیونی راحت بماند.

هدایتی می‌تواند همه هواپیماهای بالای ٢٥‌سال ناوگان هوایی ایران را هم بخرد و بازنشسته کند. با این کار مانع برگشت دادن هواپیماهای حجاج شده و از تنش بین دو کشور می‌کاهد.

او همچنین می‌تواند همه داروهای چینی موجود در بازار را بخرد و بریزد دور. بیمار جماعت در این دوره زمانه داروی چینی نخورد برایش بهتر است تا با خوردن داروی چینی باری بر مشکلات بیماری قبلی‌اش بیفزاید.

او می‌تواند همچنین با خرید کلیه نسخه‌های شهروند در روزهای شنبه و سه‌شنبه کاری کند همه فکر کنند ستون طنز گمشده‌ها خیلی پر مخاطب و خط‌شکن است و باعث شود ما ناز کنیم و مبلغ حق‌التحریرمان را ببریم بالا.

هدایتی باید با خرید کلیه خودروهای موجود در تهران و خارج کردن آنها از تهران یک شبه مشکل ترافیک تهران را حل کند. این طوری علاوه بر حذف یهویی ترافیک مردم هم دیگر جریمه نمی‌شوند و می‌توانند با پس‌انداز کردن پول جریمه‌شان زندگی بهتری داشته باشند.

هدایتی می‌تواند با رزرو تمامی اتاق‌های هتل‌ها و متل‌ها و سوئیت‌های سازمان جهانگردی سراسر کشور و بلیت‌های پروازهای ورودی به کشور به افزایش آمار حضور جهانگردان خارجی در کشور کمک کرده و ما به جهان بگوییم بیشترین تعداد گردشگر در ‌سال ٢٠١٥ از آن ماست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
1
1
تورو خدا همه چیز رو به مسخره نگرید تازه تیم داره با حاج حسین خودشو پیدا میکنه
اهههههه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین