کد خبر: ۲۹۱۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰

در ملاقات نوروزی موسوی و رهنورد با فرزندان چه گذشت؟

میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در آغازین روزهای سال جدید با فرزندان خود ملاقات کردند.
آفتاب‌‌نیوز : سایت امید نوشت: میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که یک ساعت و نیم اجازه یافتند با فرزندان خود ملاقات کنند، با اشاره به تجربیات قبلی و صحبت از نظرات خود درباره مساله هسته ای، ابراز امیدواری کردند که مجموعه روندها در نهایت موجب خیر، امنیت، سربلندی و عزت بیشتر کشورمان و آرامش و رفاه مردم باشد.

 موسوی و رهنورد که حال عمومی و روحیه آنها خوب بود، در این ملاقات به دختران خود گفتند در اولین روز سال که روز شنبه است، خود را میهمان حضرت پیامبر(ص) می دانند. آنها همچنین ضمن تشکر از محبت های دوستان و یاران و مردم، پیگیر احوال و مسائل زندانیان سیاسی و خانواده هایشان بودند. خواهران و برادر میرحسین موسوی نیز در این دیدار حضور داشتند.

 دکتر رهنورد در این دیدار با اشاره به ایام متعلق به فاطمه زهرا (س) و روز زن، آرزو کرد تا با رفع تبعیض از زنان، آنها قادر به انتخاب مظاهر حیات فردی و اجتماعی خود باشند.

 مهندس موسوی و همسرش همچنین درباره چگونگی گذران وقت خود در زندان اختر نیز گفتند که طبق روال پیشین، بخشی از وقت خود را به نقاشی اختصاص داده اند. زهرا رهنورد در این مدت مشغول کار بر روی یک سبک خاص ابتکاری، شامل تلفیق مینیاتورهای ایرانی با برگ و گل و نمادهایی از طبیعت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین