کد خبر: ۲۹۱۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

منصوریان: داور دو پنالتی ما را نگرفت

سرمربی تیم نفت معتقد است شکست این تیم مقابل فولاد می‌تواند تلنگری برای شاگردانش باشد.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: از نتیجه راضی نیستم اما از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام. آنها امروز دلاورانه و شجاعانه بازی کردند. امروز باختیم اما این بازی و شکست می‌تواند درسی خوبی برای ما باشد.

وی یادآور شد: بیش از 20 هفته بود که تیم ما در لیگ برتر و جام حذفی شکست نخورده بود اما امروز باختیم. این شکست می‌تواند تلنگری برای ما باشد. ما می‌رویم و در این هفته خوب تمرین می‌کنیم تا ایرادهای خود را برطرف کنیم.

سرمربی نفت تهران اظهار داشت: امروز بازی خوبی شاهد بودیم. در این بازی فولاد از شانس‌های خود خوب استفاده کرد و ما از موقعیت‌های خود بهره‌ لازم را نگرفتیم. بعد از گل فولاد فرصت‌هایی داشتیم که تیم میهمان اجازه نداد از آنها استفاده کنیم و به خوبی از تک گل خود دفاع کرد.

منصوریان در خصوص قضاوت داور بازی نفت - فولاد گفت: داوری خوب بود اما ما در دو صحنه اعتقاد داشتم که به سود تیم نفت پنالتی گرفته نشده، در یک مورد که پیراهن کاپیتان ما در محوطه تیم فولاد کشیدند و مورد دیگر برخوردی  که با حسین ابراهیمی به وجود آمد، موردی که نیمکت‌نشینان ما اعتقاد داشتند پنالتی بوده است. با این حال به داوران تبریک می‌گویم و امروز قضاوت خوبی داشتند. آنها هم مثل ما می‌توانند اشتباه کنند و ما نباید برخورد بدی با داوران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از بازیکنان تیمم راضی‌ام و خوشحالم که بازیکنان نفت سخت‌بباز هستند و به دشواری تن به شکست می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین