کد خبر: ۲۹۱۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

داوران هم مغلوب قدرت بهنام احسان پور شدند

تیم ملی کشتی ایران بامداد دوشنبه (امروز) با شکست تیم آمریکا، عنوان قهرمانی چهل و سومین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد را کسب کرد و در میان پیروزی های مقتدرانه مقابل بلاروس، ترکیه و جمهوری آذربایجان، شکست همزمان حریف آمریکایی و داوران برای مغلوب اعلام کردن بهنام احسان پور در دیدار نهایی شیرینی ویژه ای داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار نهایی بین تیمی ایران و آمریکا در سالن فوروم، یک رقابت ویژه داشت که در آن بهنام احسان پور کشتی گیر 61 کیلوگرم ایران نه تنها حریف آمریکایی که گروه داوران هم را شکست داد تا با وجود چند بار ناداوری مجبور شوند در پایان پیروزی کشتی گیر ایرانی را اعلام کنند.

آزادکاران ایرانی پیش از شکست آمریکا با نتیجه پنج بر سه، 8 بر صفر، 7 بر یک و 7 بر یک تیم های بلاروس، ترکیه و آذربایجان را مقهور کردند تا بامداد امروز برای ششمین بار قهرمان این رقابت ها شوند و برای چهارمین بار پیاپی این عنوان را تکرار کنند.

کشتی ویژه و پربیم و امید این دیدارها در وزن 61 کیلوگرم بین احسان پور و کلمن اسکات انجام شد که با شکست همزمان حریف آمریکایی و گروه داوری پایان یافت. 

کشتی گیر بهشهری در آغاز با تحمیل پل به حریف و بلافاصله انجام این اقدام توسط اسکات، 4 امتیاز در برابر 4امتیاز کسب کرد که با اعتراض آمریکایی ها، گروه داوران در کمال حیرت امتیاز اسکات را 5 و احسان پور را صفر اعلام کرد.

اما احسان پور بدون از دست دادن روحیه توانست در کش و قوسی دیگر، حریف را خاک کند و خود نیز خاک شد تا سه دقیقه نخست با احتساب 5 امتیاز اعطایی داوری به اسکات با نتیجه 7 بر 2 تمام شود.

کشتی گیر ایرانی با ادامه جنگندگی توانست حریف را به پل ببرد، ولی این بار داوران به جای 4 امتیاز فقط دو امتیاز به او دادند و سپس احسان پور با بردن حریف به بیرون از تشک، جمع امتیازهای خود را به پنج در برابر 7 رساند.

61 کیلویی ایران در اوج اقتدار با تداوم حملات، داوران را نیز در دقایق باقیمانده خلع سلاح کرد و توانست با در حاک نشاندن حریف این رقابت نفس گیر را با برتری 9 بر 7 پایان دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین