کد خبر: ۲۹۱۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

استخدام 26 نفر در آتش‌نشانی برازجان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری برازجان از استخدام 26 نفر در آتش‌نشانی برازجان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بهروز ابوالفتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برازجان در راستای ارائه خدمات به شهروندان از تمام توانمندی و ظرفیت موجود بهره می‌برد.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات و رضایتمندی جامعه هدف مهم‌ترین اولویت این سازمان است که با حمایت و پشتیبانی مسئولان شهرستان و شهرداری و شورای اسلامی شهر به اهداف خود دست پیدا می‌کنیم.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری برازجان از استخدام 26 نفر در آتش‌نشانی برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: چارت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برازجان در وزارت کشور مصوب شده که تعداد 26 نفر پس از موفقیت در آزمون‌های ورودی به استخدام این سازمان در می‌آیند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد سومین ایستگاه آتش‌نشانی برای سرویس دهی بهتر به شهروندان گفت: بر اساس مجوز صادر شده، چهار نفر زن و 22 نفر مرد و 83 پست سازمانی به مجموعه آتش نشانی اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس،ابوالفتحی تاریخ برگزاری آزمون ورودی را ساعت 10صبح روز یکم خرداد ماه سال جاری ذکر و تصریح کرد: شروع ثبت نام از روز یکم اردیبهشت امسال به مدت 2 هفته خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارت ورود به جلسه از 25 تا 29 اردیبهشت ماه از طریق سایت استانداری بوشهر صادر می‌شود. این آزمون به‌صورت کشوری برگزار شده و محل انجام آزمون روی کارت ورود به جلسه درج می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
0
سلام
این خبر برای خوانندگان سایت در سرار کشور چقدر اهمیت دارد؟؟!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین