کد خبر: ۲۹۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۸۴ - ۱۶:۲۷

اضافه ی سرويس هاي ارزش افزوده بر SMS

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مديريت ارتباط با مشتريان مگفا، با توجه به پيشرفت و توسعه فناوري‌ تلفن همراه در سراسر جهان و در جهت هم سويي كشورمان با فناوري‌هاي روز ، مگفا طي2 سال گذشته درحوزه سيستم‌هاي ارتباطي اقدام به توسعه بستر پيام‌دهي و ارائه سرويس‌هاي ارزش‌افزوده مبتني بر SMS کرده است.

دارا بودن ارتباط مستقيم مبتني بر SMPP با مركز پيام كوتاه شبكه تلفن همراه كشور، مگفا را قادر ساخته تا بتواند به كمك بستر سيستم‌هاي پيام‌دهي خود (Magfa Messaging Platform)، حجم انبوهي از پيام را در كوتاه‌ترين زمان دريافت و ارسال كند.

Magfa Messaging Platform يك بستر پيام‌دهي تلفن همراه به شكل دوطرفه است كه مي‌تواند به صورت خودكار و يا در پاسخ به يك درخواست براي يك يا چند گيرنده، SMS ارسال نمايد. از مهمترين ويژگي‌هاي اين بستر نرم‌افزاري مي‌توان به امنيت بالا، جابجايي حجم بالاي ترافيك، سرعت بالا در ارسال و دريافت پيام، ارسال و دريافت SMS به زبان فارسي و مديريت آسان آن اشاره کرد.

نهادها، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شركت‌هاي دولتي و خصوصي از جمله كاربران بالقوه اين سرويس‌ها هستند كه مي‌توانند بنا به نياز خود از اين سرويس‌‌ها استفاده ‌كنند. از سرويس‌هاي عمومي موجود مي‌توان به سرويس‌هاي بانكي، سرويس‌هاي اطلاع‌رساني، سرويس‌هاي انتشار خبر، سرويس برگزاري مسابقه، سرويس نظرسنجي، سرويس ارسال و دريافت پست الكترونيكي به كمك SMS ، سرويس‌هاي مبتني بر Microsoft Outlook ، ارسال پيام براي تبريك مناسبت‌ها، اعلام نرخ سهام وتعداد ديگري از سرويس‌ها اشاره کرد. سرويس‌هاي ارزش‌افزوده پيام كوتاه داراي تنوع بسياري هستند كه بنا به درخواست مشتريان طراحي و به آنها ارائه مي شود.

يكي ديگر از توانمندي‌هاي مگفا، توليد نرم‌افزارهاي قابل اجرا برروي انواع Handset از قبيل موبايل و PDA است. اين مركز به عنوان تنها همكار رسمي شركت Symbian در ايران و در رده Platinum Partner اقدام به توليد نرم‌افزار مي‌نمايد، نرم‌افزارهاي Farsi-Email و Secured SMS از جمله نرم‌افزارهاي آماده ارائه به بازار توسط مگفا هستند.

مركز گسترش فناوري اطلاعات(مگفا) وابسته به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و به عنوان تنها همكار رسمي شركت Symbian در ايران، با توجه به دارا بودن ارتباط مستقيم مبتني بر SMPP با مركز پيام كوتاه مخابرات (SMSc) ، اقدام به ارائه سرويس‌هاي ارزش‌افزوده مبتنی بر پيام كوتاه(SMS)کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین