کد خبر: ۲۹۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

آخرین پرواز عمره دیشب انجام شد

مدیر کل فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد: با دستور سازمان حج و زیارت کل پروازهای عمره تا اطلاع بعدی لغو شده است و از این رو فرودگاه امام تا اطلاع ثانوی هیچ پرواز عمره‌ای نخواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : سعید چلندری با بیان این‌که روز گذشته تنها پروازهایی انجام شدند که برای آن ها برنامه پروازی و بلیت صادر شده بود، اظهار کرد: با پایان یافتن این پروازها که آخرین آن‌ها ساعات پایانی دیشب انجام شد سازمان حج و زیارت به فرودگاه امام(ره) اعلام کرده که در حال حاضر دیگر هیچ برنامه ای برای پروازهای حج عمره ارائه نخواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که‌ آیا سازمان حج و زیارت برای پروازهایی که برنامه آن‌ها در روزهای آینده هماهنگ شده بود اما لغو شده‌اند برنامه جایگزین ارائه کرده است، اعلام کرد: این سازمان با لغو پروازهای عمره در حال حاضر هیچ برنامه جایگزینی ارائه نکرده است و در جدول‌های پروازی ما تا زمانی که سازمان حج و زیارت شرایط خود را تغییر دهد هیچ پروازی به مقصد عمره انجام نخواهد شد.

چلندری افزود: البته فرودگاه امام مانند تمامی فرودگاه‌های کشور که تاکنون به مقصد عربستان پرواز داشته اند آمادگی کامل دارد که در صورت از سرگیری پروازها به حجاج خدمات رسانی کند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: همان طور که در سال‌های گذشته نیز تجربه ثابت کرده فرودگاه امام آمادگی کاملی برای این پروازها دارد در صورت لغو ممنوعیت پروازهای حج عمره نیز ما خواهیم توانست با استفاده از امکانات موجود در فرودگاه به حاجیان تهران و استان‌های مجاور خدمات پروازی ارائه کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین