کد خبر: ۲۹۲۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵

خالی کردن جیب مسافران در پوشش مسافربر

رییس کلانتری 108نواب از دستگیری دو سارق که در پوشش مسافربر اقدام به جیب بری از مسافران کرده بودند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ سیروس کتابعلی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت4:10 صبح روز بیستم فروردین ماه مامور این یگان در حال گشت زنی در خیابان کارون بودند که به یکدستگاه خودرو پراید سبز رنگ مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه راننده پراید به محض مشاهده ماموران به صورت دنده عقب وارد کوچه شد، گفت: با توجه به اینکه راننده و سرنشینان فرصت فرار نیز نداشتند در حین دنده عقب گرفتن با یکدستگاه خودرو پراید دیگر که در محل پارک شده بوده برخورد کرده و متوقف شدند.

رییس کلانتری 108 نواب با بیان اینکه سرنشینان پس از پیاده شدن از خودرو پا به فرار گذاشتند، گفت: پس از مدتی تعقیب و گریز سرانجام افراد متواری دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

کتابعلی با بیان اینکه دو فرد دستگیر شده خود را "حامد" و "هاشم" معرفی کردند، گفت: در بازرسی از این افراد دو عدد دسته کلید و یک عدد کارت عابر بانک و چهار دستگاه گوشی موبایل کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متمهان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در اظهارات خود مدعی شدند که اموال را از مسافرانی که به عنوان مسافر در داخل خودرو می نشستند سرقت کرده‌اند.

رییس کلانتری 108 نواب افزود: در بازجویی‌های بیشتر مشخص شد که متهمان سارقانی هستند که در پوشش مسافر کش اقدام به سرقت اموال مسافران می کنند.

به گفته کتابعلی، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین