کد خبر: ۲۹۲۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

امام جمعه اصفهان: سخنانم تحریف شده

نماينده سابق مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از تحريف اظهاراتش درباره رژيم سعودي، گفت: آنچه مورد نقد بنده بود، رژيم سعودي بود نه خداي‌ناکرده برادران عرب. چرا که توهين به برادران عرب خلاف اخلاق، شريعت و اسلام است.
آفتاب‌‌نیوز : نماينده سابق مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از تحريف اظهاراتش درباره رژيم سعودي، گفت: آنچه مورد نقد بنده بود، رژيم سعودي بود نه خداي‌ناکرده برادران عرب. چرا که توهين به برادران عرب خلاف اخلاق، شريعت و اسلام است.

به گزارش تسنیم حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر با بيان اينکه اظهاراتش را درباره رژيم سعودي تحريف شده و خلاف واقع منعکس کرده‌اند، گفت: آنچه مورد نقد بنده بود، رژيم سعودي بود نه خداي‌ناکرده برادران عرب. چرا که توهين به برادران عرب خلاف اخلاق، شريعت و اسلام است.
وي با بيان اينکه ما با ملت‌ها هيچ بحثي نداريم، تصريح کرد: ما با مردم عربستان هيچ مشکلي نداشته و نداريم که اگر داشتيم نماز به امامت آنها در مسجد النبي و مسجد الحرام اقامه نمي‌کرديم لذا ما با براردان شيعه و سني در عربستان هيچ مشکلي نداريم و بر اساس آموزه‌هاي پيامبر اسلام(ره) و قرآن کريم به هيچ عنوان در اسلام، عرب، عجم، فارس، ترک نداشته و نداريم. ما افتخار مي‌کنيم که قرآن به زبان عربي است و پيامبر ما عرب بوده است.

رهبر با بيان اينکه، تفکيک مسلمانان به عرب و عجم برنامه اصلي دشمنان اسلام است، گفت: اسلام به هيچ مسلماني اجازه نمي‌دهد، بحث عرب و عجم را مطرح کند ملاک براي برتري انسان‌ها، تقواي الهي است. مردم ما امروز براي دفاع از برادران عرب خود در فلسطين، سوريه، عراق و يمن مقاومت و از آنها در مقابل دشمنان اسلام دفاع مي‌کنند.

نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه، رژيم سعودي موجب تضعيف مسلمانان و کشتار آنها شده است، گفت: براي ما، امت اسلامي مهم است و هر اقدامي که موجب لطمه به امت اسلامي شود قطعا نمي‌تواند مورد تائيد اسلام باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین