کد خبر: ۲۹۲۲۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵

تصاویر برگزیده استقبال از روحـانی در گیلان

رییس ‌جمهور جهت انجام اولین سفر استانی خود در سال جدید وارد گیلان شد.
آفتاب‌‌نیوز : حسن روحانی در فرودگاه سردار جنگل رشت مورد استقبال آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.

در اولین برنامه سفر رئیس جمهور، وی با حضور در استادیوم شهید عضدی استان گیلان با مردم شریف این استان دیدار خواهد کرد. همچنین در روز چهارشنبه مطابق معمول با نخبگان و ایثارگران و برگزیدگان استان دیدار خواهد داشت و پس از آن در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان گیلان با حضور فعالان مختلف بخش‌های خصوصی و مسئولین استان به صورت مشترک شرکت خواهد کرد.

در جلسه توسعه سرمایه گذاری راههای مختلف جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان و راههای پیشرفت این استان مورد بررسی قرار خواهدگرفت.

رئیس جمهور روز پنج شنبه از پروژه‌های اقتصادی و زیست محیطی و منطقه‌ای استان گیلان دیدار خواهد کرد و پس از آن شورای اداری استان گیلان به ریاست رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

رئیس جمهور به عنوان آخرین برنامه‌های سفر استانی به گیلان در نشست خبری اصحاب رسانه استانی شرکت می‌کند. عکس های علی اسداللهی عکاس تسنیم و سایت ریاست جمهوری از سفر روحانی به گیلان را در زیر می بینید.






























بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین