کد خبر: ۲۹۲۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

‌کشف 1.5 کیلو شیشه در گرگان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان از کشف یک ونیم کیلوگرم مخدر صنعتی شیشه در گرگان خبر داد و گفت: این مواد مخدر از جاسازی در یک کامیون که از تهران عازم گرگان بود، کشف و ضبط شد.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام مصطفی حقی روز چهارشنبه با اشاره به کشف این مخدرهای صنعتی از سوی ماموران با هماهنگی دادستانی طی 72 ساعت اخیر اظهار کرد: در این ارتباط دو نفر دستگیر و پرونده آنان در دادسرای شهرستان گرگان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: این متهمین با صدور قرار کیفری برای ادامه تحقیقات و تکمیل پرونده روانه زندان شده‌اند.

شیشه از گروه مواد مخدر صنعتی و شیمیایی است که نسبت به مواد مخدر سنتی عوارض عمیق و جدی تری در مصرف کننده دارد.

مخدرها و محرک های صنعتی در واقع ترکیبی از مواد سنتی با مواد شیمیایی هستند که به علت ترکیب شیمیایی که دارند، سیستم مرکزی اعصاب را تحریک کرده و باعث بروز نوعی تشنج و حرکات غیر قابل کنترل می‌شوند.

دادستان شهرستان گرگان همچنین از کشف یک کارگاه تولید وتوزیع مشروبات الکلی با همکاری مردم خبر داد و گفت: در پاکسازی این کارگاه افزون بر هشت هزار و 300 لیتر مشروب کشف شد.

وی ادامه داد: هنگام عملیات پلیس، مالک کارگاه در محل حضور نداشت، اما در کمین شبانه نیروهای انتظامی این فرد به عنوان عامل اصلی دستگیر و پس از صدور قرار قانونی تا زمان تحقیقات و صدور کیفرخواست روانه زندان شد.

به گزارش ایسنا، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 265 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان گلستان کشف شده که آخرین مورد آن 25 کیلوگرم حشیش بود که اوایل هفته جاری توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین