کد خبر: ۲۹۲۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴

گل‌محمدی: به بهترین تیم ایران 5 گل زدیم

یحیی گل‌محمدی گفت: وقتی تمام بازیکنان در جایگاه‌های درست خود قرار بگیرند و به نکات ریز عمل کنند نتیجه‌های سنگین دور از انتظار نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرمربی ذوب‌آهن پس از پیروزی 5 بر 3 تیمش مقابل نفت تهران اظهار کرد: وقتی بازیکنان به تمام نکات به درستی عمل کنند و بدون نقص در جایگاه‌های خود بازی کنند به دست آوردن چنین نتیجه‌ای دور از دسترس نیست.

وی با بیان اینکه با یک بازی تحت فشار تیم نفت را در نیمه اول زمین گیر کرده بودیم ادامه داد: زدن 5 گل به تیمی که بهترین تیم حال حاضر کشور است و زدن 3 گل در یک نیمه بی‌شک نشان از تجربه بالای تیم دارد و اینکه بازیکنان جوان می‌توانند کیفیت بسیار خوبی در تیم داشته باشند.

گل‌محمدی در پاسخ به انتقاد از تعویض‌هایی که باعث افت بازی تیمش شد گفت: یک تیم نمی‌تواند در همه بازی تمام موقعیت‌های خود را گل کند و زدن 5 گل آمار بسیار خوبی برای ذوب‌آهن است اما تعویض‌های من هم بی دلیل نبود. اولا رجب زاده تمام توان خود را در نیمه اول خرج کرده بود، اسماعیلی‌فر نیز مصدوم شد و مجبور بودم که دو بازیکن دیگر به جای آنها وارد کنم.

وی در پاسخ به علیرضا منصوریان که گفته بود جواب این بازی را در فینال جام حذفی خواهیم داد گفت: چنین نتیجه‌ای قطعا ذوب‌آهن را از نظر روحی روانی در موقعیت بسیار خوبی نسبت به نفت قرار می‌دهد و در میان همه المان‌ها قطعا این مورد در بازی فینال جام حذفی در کفه ذوب آهن سنگین‌تر خواهد بود.

به گزارش ایسنا،گل محمدی خاطرنشان کرد:‌ از دادن چنین پنالتی‌هایی که توسط بازیکنانم در طول رقابت‌ها انجام شده بسیار ناراحتم و بارها با آنها صحبت کرده‌ام که پنالتی بی‌مورد نداشته باشیم اما در این بازی باز هم پنالتی بی مورد دادیم اما در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین