پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۲۹۲۳۸۳
۲۰:۴۵
۱۳۹۴/۰۱/۲۷

بازیکن تراکتورسازی بازداشت شد

سعید آقایی بازیکن تراکتورسازی که در دیدار با سایپا محروم بود و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کرد.
۲۰:۴۵
۱۳۹۴/۰۱/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز،
 پس از پایان مسابقه و هنگامی که قصد پایین آمدن داشت ماموران نیروی انتظامی به او اجازه ندادند که این موضوع به درگیری کشانده شد و در نهایت این بازیکن بازداشت شد.

به گزارش "ورزش سه"،این بازیکن همچنان بازداشت است و به خاطر درگیری با مامور نیروی انتظامی او را بازداشت کرده اند و نتوانسته ورزشگاه را ترک کند.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha