کد خبر: ۲۹۲۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

جزئیات بن‌های کتاب دانشجویان و طلاب

مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی برای بن‌کارت‌های الکترونیک دانشجویان و طلاب در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
نیکنام حسین‌پوربا اشاره به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه کتاب و کتابخوانی در کشور گفت:‌ بن کارت‌های الکترونیک کتاب در چند سال گذشته در سرفصل برنامه‌های معاونت‌ امور فرهنگی قرار گرفته است و تلاش شده است تا هرساله تسهیلات بیشتری به دانشجویان و طلاب ارایه شود.

وی افزود:‌ امسال نیز نزدیک به 100 میلیارد ریال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این منظور تخصیص داده شده است.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین‌پور با اشاره به میزان مبلغ در نظر گرفته شده برای دانشجویان و طلاب عنوان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران برای هر دانشجو و طلبه 40 هزار تومان در نظر گرفته است که این مبلغ نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است. همچنین به مانند دوره‌ها گذشته، دانشجویان و طلاب متقاضی نیز 40 هزار تومان به حساب واریز می‌کنند و بن کارت الکترونیک 80 هزار تومانی دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: با در نظر گرفتن این اعتبار، پیش‌بینی شده است که 250 هزار دانشجو و طلبه بن کارت‌های الکترونیک را در سطح کشور دریافت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین