کد خبر: ۲۹۲۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

تعطیلی چهارساعته فرودگاه امام خمینی

به مناسبت 29 فروردین و مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در این روز به مدت چهار ساعت انجام نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :
این فرودگاه در آستانه فرارسیدن 29 فروردین ضمن تبریک این روز به دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش اطلاعیه ای صادر کرد.

این فرودگاه در این اطلاعیه با اشاره به اینکه مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت هشت صبح روز شنبه 29 فروردین ماه امسال آغاز می شود از تمام مسافران و هموطنانی که قصد سفر از طریق این فرودگاه را دارند خواست زمان و ساعت پرواز خود را یکبار دیگر با شرکت صادر کننده بلیط کنترل کنند.

دراین اطلاعیه با تأکید بر اینکه در زمان برگزاری مانور روز ارتش به مدت حدود چهار ساعت از ساعت7:30 لغایت 11:30 هیچ پروازی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انجام نمی شود و بر اساس پیش بینی ها اتوبان تهران - قم نیز بار ترافیکی سنگینی خواهد داشت، از همه هموطنان، مسافران، کارکنان شرکت های هواپیمائی مستقر در فرودگاه و گروه پروازی خواسته شده است روز شنبه 29 فروردین سال 1394 ضمن اطمینان از ساعت دقیق پرواز، مسیر جایگزین تهران - ساوه را برای رسیدن به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) انتخاب کرده و حداقل سه ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا از فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، هموطنان می توانند جهت اطلاع از زمان انجام امور پروازی خود با مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به شماره تلفن 5100118 ویا 09633تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین