کد خبر: ۲۹۲۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

قطار لوکس در خط تهران - مشهد

قطار پنج ستاره زندگی، در جهت توسعه ناوگان مسافری ریلی کشور و به منظور ارائه خدمات جدید شرکت حمل و نقل ریلی رجاء بطور رسمی راه اندازی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید حسن موسوی نژاد مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با بیان اینکه قطار پنج ستاره زندگی، جدیدترین قطار وارد شده به ناوگان کشور است گفت: از نظر تسهیلات رفاهی و خدماتی این قطار در سطح بالاتری از قطارهای موجود قرار دارد. 
 
وی افزود: قطار زندگی از میهمانداران آموزش دیده و تحصیلکرده خانم و آقا برای ارائه خدمات به مسافرین بهره گرفته است. 
 
موسوی نژاد گفت: قطار زندگی با ظرفیت 250 تا 300 نفر مسافر و از نوع چهار تخته پلور سبز با تزیینات ویژه و امکانات و خدمات فرهنگی، سرگرمی و گردشگری در قالب برنامه های سمعی و بصری ارائه کننده خدمات بهتر خواهد بود. 
 
وی در ادامه گفت: سفارش غذا و تنظیم وقت پذیرایی در رستوران ، سفارش کتاب از کتابخانه و سفارش به کافه برای سرو انواع نوشیدنی و خوراکی و وجود فروشگاههای سیار هدایا از جمله خدمات جدیدی است که در این قطار ارائه می شود. 
 
موسوی نژاد افزود: آشپزخانه این قطار از سالن رستوران مجزاست و مسافرین می توانند مراحل طبخ و آماده سازی غذا را در آشپزخانه مشاهده کنند و بعد سفارش خود را انجام دهند ضمن اینکه رستوران این قطار در دو طبقه و با ظرفیت صد و ده نفر همزمان و در کلاس رستوران های پنج ستاره است. 
 
مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در ادامه گفت: هم اکنون این قطار با سه حرکت رفت و برگشت از تهران به مشهد و بالعکس آماده جابجایی مسافرین و ارائه خدمات است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وی با بیان اینکه قطار زندگی شب رو است و ساعت حرکت آن از تهران به مشهد 18 و 30 دقیقه و بعد از یازده ساعت به مقصد می رسد افزود: تمامی وسائل و امکانات رفاهی کوپه های چهار نفره این قطار از بهترین تجهیزات موجود در کشور است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین