کد خبر: ۲۹۲۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

آمار فروش فیلم‌های روی پرده

فروش میلیاردی فیلم‌های «ایران برگر» و «رخ دیوانه» همچنان ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
طبق اعلام مسئولان پخش فیلم «ایران برگر»، جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی تا پایان روز 27 فروردین‌ماه یک میلیارد و 770 میلیون تومان در تهران فروش داشته است.

این فیلم با 830 میلیون تومان فروش در 75 سینمای شهرستان‌ها، در مجموع دو میلیارد و 600 میلیون تومان بلیت فروشی داشته است.

علی نصیریان، محسن تنابنده، گوهر خیراندیش، حمید گودرزی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، نیوشا ضیغمی، سیاوش چراغی‌پور، بهرام افشاری و ... از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی هم طبق اعلام بیتا منصوری،‌ تهیه‌کننده تاکنون در تهران و شهرستان حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان فروش داشته است.

در «رخ دیوانه» که به عنوان بهترین فیلم جشنواره سی‌و‌سوم فیلم فجر برگزیده شد و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم دریافت کرد، ‌طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و امیرمحمد زند بازی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، دیگر فیلم این روزهای سینماها که جزو فیلم‌های اکران نوروزی محسوب می‌شود،«طعم شیرین خیال» کمال تبریزی است که طبق اعلام شرکت سینمایی «نور تابان» با 18 سالن در تهران 400میلیون تومان فروش داشته و در شهرستان‌ها نیز با همین تعداد سالن 70 میلیون تومان فروخته است.

در این فیلم هم شهاب حسینی، نازنین بیاتی، نادر فلاح،‌ پریوش نظریه،‌ نازنین فراهانی و ... بازی کرده‌اند.

سعید خانی از افزایش فروش فیلم «استراحت مطلق» خبر داد.

پخش‌کننده فیلم «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گفت‌و‌گویی با خبرنگار سینمایی ایسنا بیان کرد: پس از گذشت پنج هفته از شروع اکران این فیلم شاهد رشد آمار فروش هستیم و تا کنون «استراحت مطلق» بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروش داشته است.

خانی گفت: این فیلم در تهران با نمایش در24 سالن 895 میلیون تومان و در شهرستان‌ها پس از چهار هفته اکران در سی و یک سالن سینمایی، 362 میلیون تومان فروخته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه «استراحت مطلق» با عنوان تنها فیلم بخش خصوصی در اکران نوروزی نمایش داده می‌شود گفت: متاسفانه این فیلم از ابتدا تبلیغات تلویزیونی نداشت و علاوه بر این سینما «فرهنگ» را هم در اختیار نداریم.

او اضافه کرد: با وجود پیگیری‌های زیاد برای نمایش «استراحت مطلق» در سینما «فرهنگ» هنوز موفق به انجام این کار نشده‌ایم، چرا که گویا در این سینما فقط فیلم‌های دولتی باید اکران شوند و پیگیری‌های ما مرتب میان بنیاد سینمایی فارابی و موسسه سینما شهر پاس کاری می‌شود، چون هر کدام مسئلویت را برعهده دیگری می‌گذارند.

خانی ابراز امیدواری کرد که برای ایجاد تنوع در سینماهای نمایش دهنده این فیلم «فرهنگ» هم به چرخه اکران «استراحت مطلق» اضافه شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین