کد خبر: ۲۹۲۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

بازی صبا و پیکان بدون گل خاتمه یافت

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش فارس، در یکی از بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو تیم صبای قم و پیکان تهران از ساعت 17:30 امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم با قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم رفتند.

صبای قم در این دیدار با ترکیب میلاد فراهانی، هادی شکوری، وحید مهدی‌پور، حسین کوشکی، محمدامین آرام تبع، روزبه چشمی، وحید علی‌آبادی، ابوالفصل ابراهیم‌آبادی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری و جلال‌ابدین علی‌محمدی به میدان رفت در حالی که تیم پیکان با سیدمهدی رحمتی، حمیدرضا دیوسالار، ساموئل، سیاوش یزدانی‌مقدم، آندره، مصطفی شجاعی، وحید حیدریه، محمد نصرتی، سیداحمد مهدی‌زاده ، امیر حسین فشنگچی و سیامک نعمتی به میدان آمده بود.

در نیمه نخست بازیکنان صبا سه موقعیت گل جدی داشتند که تمامی آنها را مهدی رحمتی دروازه‌بان پیکان به خوبی دفع کرد و هیچکدام از آنها به گل تبدیل نشد تا این نیمه بدون گل به پایان رسد.

اما در نیمه دوم این تیم پیکان بود که توپ میدان را در اختیار گرفت و حملات زیادی روی دروازه صبا ایجاد کرد اما عملکرد خوب میلاد فراهانی دروازه‌بان صبا مانع از گل‌زنی شاگردان مرفاوی شد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین