کد خبر: ۲۹۲۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

نمایش سامانه هوایی باور 373 اس 300 ایرانی

سامانه بومی پدافند هوایی باور 373 در کنار سایر سامانه های ارتباطی و فرماندهی و کنترل هوشمند رسول و فکور که به دست توانمند متخصصان وزارت دفاع و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طراحی و به مرحله تولید رسیده اند برای نخستین بار در رژه امروز ارتش به نمایش گذاشته شد.
آفتاب‌‌نیوز :
این سامانه پدافند هوایی بردبلند که به اس 300 ایرانی نیز مشهور است، یک سامانه بومی است که کار ساخت آن از چند سال قبل به دست مهندسان صنعت دفاعی کشور آغاز شد.

سامانه باور 373 قابلیت هایی مشابه سامانه اس 300 روسی دارد و می تواند اهداف متخاصم هوایی را در ارتفاع بالا مورد حمله قرار دهد.

همچنین در رژه امروز نیروهای چهار گانه ارتش، سامانه های ارتباطی و فرماندهی و کنترل هوشمند رسول و فکور که به دست توانمند متخصصان وزارت دفاع و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طراحی و به مرحله تولید رسیده اند امسال برای نخستین بار در رژه روز ارتش حضور یافته اند.

سامانه فرماندهی و کنترل هوشمند فکور قابلیت جمع آوری اطلاعات از کنترل منابع اطلاعاتی مرتبط با دفاع هوایی اعم از رادارهای پسیو و اکتیو نظامی و کشوری، شنود سیگنالی، سامانه های موشکی و مراکز فرماندهی و کنترل را داراست و به صورت کاملا تاکتیکی و متحرک و مستقل هدایت و کنترل سامانه های دفاعی هوایی زمین پایه و هواپایه را بر عهده دارد.

سامانه پیشرفته ارتباطی رسول هم با قابلیت رمزگذاری ارتباطات، اتصال به شبکه، زیرساخت کشوری و انتقال ارتباط رادار از صحنه نبرد به مراکز فرماندهی برای نخستین بار در رژه روز ارتش حضور یافته اند.

رژه مشترک یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

به گزارش ایرنا، هر سال به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش و نیروی زمینی، رژه نیروهای ارتش در تهران و استان های سراسر کشور با حضور مقام های محلی برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
اگه ساختین دیگه چرا از روسیه اس300 میخرین.ادم میمونه دم خروس را باور کنه یا قسم حضرت عباسو
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین