کد خبر: ۲۹۲۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

پژو پارس در تصادف با کامیون آتش گرفت، 10نفر در آتش سوختند

فرمانده پلیس راه بم - زاهدان گفت: 9 تبعه غیرمجاز افغان و راننده ایرانی خودرو حامل این افراد بامداد شنبه در تصادفی در جاده رستم آباد - بم در آتش خودرو جان باختند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ایرنا نوشت: ستوان یکم هادی تندفکر گفت: پنج نفر از افاغنه در صندوق عقب پژو پارس حادثه دیده جا گرفته بودند که به دلیل جراحات شدید توسط ماموران اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

او گفت: حدود ساعت چهار بامداد امروز  شنبه پژو پارس که هویت راننده آن مشخص نیست از مسیر شرق به غرب در جاده رستم آباد به بم در حرکت بود که به علت بی توجهی به جلو و سرعت غیرمجاز، از جلو با کامیون که در جهت مجاز جاده رستم آباد به بم حرکت می کرد؛ تصادف کرد.

فرمانده پلیس راه بم - زاهدان گفت: پژو پارس به علت شدت برخورد با کامیون از سمت چپ حرکت خود از مسیر خارج شد و بلافاصله آتش گرفت.

ستوان یکم تندفکر با بیان اینکه حمل این تعداد مسافر در یک خودرو در هیچ جای دنیا مرسوم نیست، گفت: خودروهایی که اقدام به جابه جایی قاچاقی افاغنه می کنند با سرعت های خطرناک، حرکات مخاطره آمیز و به صورت کاروانی حرکت می کنند که این امر منجر به بروز حوادث می شود.

او گفت: پژو پارس حامل افاغنه علاوه بر خاموش بودن چراغ ها به گواهی راننده کمپرسی به صورت کاروانی و با سرعت غیرمجاز حرکت می کرد. برخی مواقع خودروهای حامل افاغنه غیرمجاز از مسیرهای فرعی وارد جاده می شوند و دوربین های ثبت سرعت پلیس، 180 تا 200 کیلومتر سرعت خودروهای حمل کننده افاغنه غیرمجاز را ثبت کرده اند.

فرمانده پلیس راه بم - زاهدان با ابراز نگرانی از حضور این خودروها در محورهایی که سایر شهروندان تردد می کنند گفت: احتمال بروز خطر و تصادف با وجود این خودروها بیشتر می شود.

او گفت: هویت راننده پژو پارس و 9 افغان فوت شده در این خودرو به دلیل سوختگی شدید مشخص نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین