کد خبر: ۲۹۲۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

دیدار دانشجویان معترض ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با وزیر علوم

جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی در اعتراض به ادغام این دانشگاه با دانشگاه خوارزمی صبح امروز با حضور در مقابل ساختمان وزارت علوم خواستار دیدار با وزیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : این دانشجویان در دیدار با دکتر فرهادی وزیر علوم به طرح دغدغه‌ها و انتقادات خود درباره این ادغام پرداختند.

به گزارش ایسنا، یکی از دانشجویان درباره موضوعات مورد بحث در این جلسه گفت:‌ یکی از موضوعات قابل بحث این است که دانشگاه خوارزمی در استان البرز شعبه دارد و چه کسی تضمین می کند که دانشجویان علوم اقتصادی بعد از ادغام به استان البرز منتقل نمی شوند، پاسخ وزیر به این مساله این بود که ساختمان های تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در استان تهران است و دانشجویان علوم اقتصادی به استان البرز منتقل نخواهند شد.

این دانشجو با اشاره به اینکه مسئولان ادعا می کنند ادغام این دو دانشگاه باعث بهبود فضای آموزشی،هیات علمی و هم افزایی می شود، اظهار کرد: از یک طرف مسئولان می گویند در هیات علمی دانشگاه‌ها،ساختمان ها و.. تغییری ایجاد نخواهد شد اما از طرف دیگر این ادغام را باعث بهتر شدن اوضاع فیزیکی و هیات علمی دانشگاه می دانند،دکتر فرهادی در پاسخ به این مساله عنوان کردند که ادغام دانشگاه ها با یکدیگر و ارتقای کیفی دانشگاه ها از سیاست های وزارت علوم است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حکم سرپرستی هر دو رئیس دانشگاه به اتمام رسیده است افزود: مدت سرپرستی هر دو رئیس دانشگاه به پایان رسیده، پس چگونه این دو فرد بدون حکم اقدام به اجرای این تصمیم گرفته اند که وزیر علوم از تمدید حکم افراد بعد از ادغام خبر داد.

این دانشجو با بیان اینکه یکی از موارد مطرح شده، مدرکی بود که به دانشجویان ارائه می شود، افزود: پاسخ وزیر به این مساله این بود مدرک به اسم دانشگاه علوم اقتصادی صاد خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین